    From: kamil <s...@s...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Epoka autofocusa i manual-focusa zbliża sie ku końcowi
    Date: Thu, 23 Jun 2011 15:38:21 +0100

    On 23/06/2011 15:28, mg wrote:

    > Co do Canona i Nikona to z ich punktu widzenia najlepiej jest jak nic
    > nowego w fotografii nie dzieje sie. Co pare lat dorzuca troche
    > pikseli, przeniosa jden guzik z prawej strony korpusu na lewa i kasa
    > leci, interes sie kreci. Przelomy niosa ze soba ryzyko smierci
    > technologii ktora dzis przynosi duze zyski. Idz z jakimkolwiek nowym
    > pomyslem do jakiejkolwiek duzej firmy. Odkupia go chetnie od ciebie za
    > drobna sume i wrzuca na dno szuflady.
    > Poszukaj dokumentu o Jamesie Dysonie (zbudowal odkurzacz cyklonowy).
    > Opowiada w nim o kontaktach z Philipsem czy innym Panasoniciem.
> [...]

    Dysony worków nie używają, ja za to Dysona przez rok próbowałem. Spróbuj
    chociaż raz taki cylinder opróżnić do kontenera przy dużym wietrze (i
    zrobić to dokładnie, bo zawsze kupa włosów i śmiecia zostaje
    poprzyczepiana), to też w końcu kupisz tradycyjny i dasz zarobić
    koncernom produkującym papierowe worki.

    O dokładnym otrzepaniu filra z kurzu, po którym ręce po łokcie trzeba
    szorować już nie wspomnę.

    Dyson dorobił ideologię do faktu, że większość producentów widziała te
    wady i robi sobie darmową reklamę wśród oszołomów tropiących teorie
    spiskowe na każdym kroku.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil