  • 31. Data: 2013-07-27 12:34:54
    Temat: Re: Emil potrącił panią komendant - według tej Pani :)
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 27.07.2013 12:23, Budzik pisze:

    > Twierdze, że to jest ten kontekst o który prosiłeś...

    Hmm... Z tego co wygooglałem chodziło o jakiś malunek na budynku
    transformatora i chodziło o swastykę na szubienicy - czyli jeśli się
    upierasz, że swastyka to symbol nazistowski, to cały rysunek ma wymowę
    antynazistowską.

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

  • 32. Data: 2013-07-27 12:35:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 27.07.2013 12:23, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail a...@l...com napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Wybacz, mała litera to zwykły bląd, nie złośliwość,

    Tak się tłumacz.

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

  • 33. Data: 2013-07-27 13:00:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Tak się tłumacz.

    Ty masz jakis kompleks?
    Mówi ci jak jest, jak bede chciał cie obrazić to zrobię to w taki sposób
    zeby było wszystko jasne.
    Zresztą, nie pierwszy raz zwracasz mi uwage na małą literę a poprzednio nie
    było to w kontekscie twojego imienia.
    Co to za teorie spiskowe...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej."

  • 34. Data: 2013-07-27 13:00:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > transformatora i chodziło o swastykę na szubienicy - czyli jeśli się
    > upierasz, że swastyka to symbol nazistowski, to cały rysunek ma wymowę

    Brawo. Nadawałbyś się na stanowisko po tym prokuratorze i to nie jest
    komplement.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie

  • 35. Data: 2013-07-27 13:42:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 27.07.2013 13:00, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail a...@l...com napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Brawo. Nadawałbyś się na stanowisko po tym prokuratorze i to nie jest
    > komplement.

    Dzieciaku, albo wreszcie przedstaw tę "propagującą nazistowską
    ideologię" swastykę w omawianej sprawie, albo się przymknij.

    Bo ta na szubienicy na transformatorze jest wybitnie anty-nazi i
    prokurator słusznie zadecydował, żeby ze zwykłego zniszczenia mienia nie
    robić sprawy politycznej.

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

  • 36. Data: 2013-07-27 14:48:21
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Hmm, o co?

    Co za różnica ?

    > Co ci przychodzi do głowy?

    Po co ma mi coś do głowy przychodzić ?

  • 37. Data: 2013-07-27 15:00:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > Dzieciaku, albo wreszcie przedstaw tę "propagującą nazistowską
    > ideologię" swastykę w omawianej sprawie, albo się przymknij.

    Wybacz, Andrzeju, bede sie wypowiadał, kieedy bede miał ochotę i zdania
    typu "przymknij sie" kieruj sobie do rodziny, czy tez do tych słynnych
    cudzych zon.

    > Bo ta na szubienicy na transformatorze jest wybitnie anty-nazi i
    > prokurator słusznie zadecydował, żeby ze zwykłego zniszczenia mienia
    > nie robić sprawy politycznej.

    Prokurator nic takiego nie zdecydował.
    Z ciekawosci - dlaczego nazwanie swastyki znakiem faszystowskim jest dla
    Ciebie polityczne?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Bądź odważny. A jeżeli nie jesteś, udawaj, ze jesteś.

  • 38. Data: 2013-07-27 16:00:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@k...invalid napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Co za różnica ?

    > Po co ma mi coś do głowy przychodzić ?

    Nie wiem po co. To sie nazywa "mysli" i przychodzi jakoś tak samo.
    Sądziłem, że skoro twierdzisz iz rysującemu przychodzi cos innego do głowy,
    niż to co narzuca się samo przez się, to może ty też mas jakies inne
    skojarzenia i dlatego chciałem pzoanć Twoj punkt widzenia.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze

  • 39. Data: 2013-07-27 18:23:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 27.07.2013 15:00, Budzik pisze:

> [...]
    >>
    > Wybacz, Andrzeju, bede sie wypowiadał, kieedy bede miał ochotę i zdania
    > typu "przymknij sie" kieruj sobie do rodziny, czy tez do tych słynnych

    Pytanie wprost: dlaczego tak konsekwentnie unikasz pokazania źródeł
    swoich rewelacji z tymi rzekomo jednoznacznymi i promującymi
    faszyzm/nazizm swastykami?

    > Prokurator nic takiego nie zdecydował.
    > Z ciekawosci - dlaczego nazwanie swastyki znakiem faszystowskim jest dla
    > Ciebie polityczne?

    A jakie, kulinarne?

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

  • 40. Data: 2013-07-27 18:26:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 27.07.2013 16:00, Budzik pisze:

    > Nie wiem po co. To sie nazywa "mysli" i przychodzi jakoś tak samo.

    Słyszałeś o taki zjawisku? Wow. Bo że tobie się przytrafiło, to nie uwierzę.

    > Sądziłem, że skoro twierdzisz iz rysującemu przychodzi cos innego do głowy,
    > niż to co narzuca się samo przez się, to może ty też mas jakies inne
    > skojarzenia i dlatego chciałem pzoanć Twoj punkt widzenia.

    Nie, dzieciaku, chodzi o to że jeśli wg ciebie autor miał jakąś
    konkretną nielegalną intencję, to na tobie spoczywa ciężar dowodu (no,
    niby na prokuratorze, ale usiłujesz tu robić za jakiegoś uber-prokuratora).

    Tak samo jakby ktoś kto ciebie nie lubi kupił siekierę - nie możesz
    tylko na podstawie tego faktu domagać się jego aresztowania bo wg ciebie
    on tę siekierę kupił z zamiarem zaciukania ciebie.

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!