  • 1. Data: 2013-07-25 00:56:57
    Temat: Praktyczne bajerki Forda
    Od: anacron <a...@a...pl>

    Poprawcie mnie jeśli się mylę, ale:

    - czujniki zużycia klocków hamulcowych to Ford
    - podgrzewana przednia szyba to Ford
    - niezależne zawieszenie na 4 wahaczach (przynajmniej w segmencie B) to
    też Ford.
    - denerwująca kontrolka przypominająca o konieczności przeglądu to Ford

    Hmmm, oni to kopiowali, czy sami tacy innowacyjni byli? :) Tak po
    dłuższym zastanowieniu myślę, że kolejnym u mnie będzie Focus.

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

  • 2. Data: 2013-07-25 08:31:15
    Temat: Re: Praktyczne bajerki Forda
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    > Hmmm, oni to kopiowali, czy sami tacy innowacyjni byli? :) Tak po
    > dłuższym zastanowieniu myślę, że kolejnym u mnie będzie Focus.

    ekologiczne czyt. samorozkładające się nadwozia też wymyślili:)

    __________ Informacja programu ESET Endpoint Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
    8606 (20130724) __________

    Wiadomość została sprawdzona przez program ESET Endpoint Antivirus.

  • 3. Data: 2013-07-25 08:57:22
    Od: K <...@...c>

    W dniu 25-07-2013 08:31, uciu pisze:

    > ekologiczne czyt. samorozk?adaj?ce si? nadwozia te? wymy?lili:)

    ten patent kupil od nich opel.

    ps. ogarnij OE.

  • 4. Data: 2013-07-25 09:04:23
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2013-07-25 08:57, *K* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > ten patent kupil od nich opel.

    Ale szybko się go pozbył, w przeciwieństwie do właściciela :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 5. Data: 2013-07-25 09:29:41
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 25 Jul 2013 08:31:15 +0200, "uciu" <g...@i...pl> wrote:

    >ekologiczne czyt. samorozkładające się nadwozia też wymyślili:)

    Jeszcze samozamykający się w nieprzewidzianych momentach centralny
    zamek :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 6. Data: 2013-07-25 09:30:40
    Od: ZIWK <w...@o...pl>

    W dniu 2013-07-25 08:31, uciu pisze:

    > ekologiczne czyt. samorozk?adaj?ce sie nadwozia te? wymy?lili:)

    Wydaje mi się, że jednak to włoski wynalazek - Alfa Romeo Alfasud, która
    rdzewiała już na zdjęciach w folderach reklamowych...

    --
    /\ Wojciech Smagowicz - Kraków /\
    /\ SzpachelSzmelcPussyWagen - Polo '93 /\

  • 7. Data: 2013-07-25 11:54:31
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@a...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    >
    > Hmmm, oni to kopiowali, czy sami tacy innowacyjni byli? :) Tak po
    > dłuższym zastanowieniu myślę, że kolejnym u mnie będzie Focus.

    Jakis test w automaniaku ostatnio - Focus zdecydowanie przegrywał z Alfą i
    Honda w kontekscie prowadzenia.
    Cos tam chyba zepsuli w tych nowych modelach.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Zbyt kocham moje szaleństwa, by nie przerażała mnie myśl,

  • 8. Data: 2013-07-25 12:22:21
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Thu, 25 Jul 2013 00:56:57 +0200, anacron napisał(a):

    > Hmmm, oni to kopiowali, czy sami tacy innowacyjni byli? :) Tak po
    > dłuższym zastanowieniu myślę, że kolejnym u mnie będzie Focus.
    Jeżeli Ci nie zależy na wyglądzie to może i będzie OK.
    Dla mnie nowy Focus jest nie do przyjęcia:
    1. naczytałem się jak to on mniejszy w środku w stosunku do poprzednich
    modeli
    2. jak patrzę na tył nowego Focusa i nowej Fiesty to nie potrafię ich
    odróżnić.
    Nie lubię takich samochodów.

    --
    Franc