  • 1. Data: 2013-07-25 15:21:25
    Temat: lakierowanie
    Od: Krzysiek <d...@p...fm>

    Witam, synio upuścił sąsiadce na maskę autko i zrobiła się ryska.
    Trzeba by teraz polakierować element..
    1. spróbować to likwidować z AC sąsiadki i oddać jej kasę za zniżki i
    niech se polakieruje np w ASO Hondy - koszt to ok 700 zł
    2. Podjechać do "normalnego lakiernika" i przemalować za 200 zł?

    wiadomo że każdy przypadek inny ale czy ASO zrobi to realnie lepiej czy
    tylko drożej od lakiernika?

    Jeżeli ktoś przerabiał podobne dylematy to proszę o wskazówki.
    z góry dziękuję
    pozdrawiam,

    K.

  • 2. Data: 2013-07-25 15:24:55
    Temat: Re: lakierowanie
    Od: anacron <a...@a...pl>

    ASO w większości wysyła do "zaprzyjaźnionego" warsztatu lakierniczego i
    dolicza marżę za zaprzyjaźnienie. Osobiście znam tylko jedno ASO, które
    ma własna lakiernię.

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

  • 3. Data: 2013-07-25 15:34:15
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2013-07-25 15:21, *Krzysiek* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
> [...]
    > tylko drożej od lakiernika?
    >
    > Jeżeli ktoś przerabiał podobne dylematy to proszę o wskazówki.

    http://static.fishki.pl/static/posts/54/54340/foto_3
    8304754263322af19fa35f183edb915_org.jpg

    Coś w tym stylu? :)

    A na poważnie, to jaka to jest rysa, bo jak od zabawki i nie jest
    naruszona baza (rysa tylko w bezbarwnym), to można to naprawić za bardzo
    małe pieniądze metodą "smart", albo nawet wręcz przepolerować.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 4. Data: 2013-07-25 15:55:26
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 25 Jul 2013 15:24:55 +0200, anacron <a...@a...pl>
    wrote:

    >Osobiście znam tylko jedno ASO, które
    >ma własna lakiernię.

    A ja znam kilka. :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 5. Data: 2013-07-25 16:43:49
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 25.07.2013 15:55, jerzu pisze:

    > A ja znam kilka. :)

    Domniemam, ja aż tak często po ASO nie jeżdżę. Kiedyś się pzejmowałem
    jak ryska się pojawiła, albo ktoś drzwi mi obił swoimi i jeździłem
    polerowałem, jak trzeba było lakierowałem. Dziś auto ma tok, zadrapany
    zderzak z przodu, z tyłu, przerysowane drzwi lekko i błotnik i jakoś
    mnie to nie boli. Co się zmieniło? 19 dni po wyjechaniu z lakierni
    (tylny zderzak) wjechałem na zielonym na skrzyżowanie.

    https://www.youtube.com/watch?v=64GTMaIgbFg (ja od lewej)

    I mi przeszło.

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

  • 6. Data: 2013-07-25 17:37:24
    Od: a...@g...pl

    Krzysiek wrote:

> [...]
    > niech se polakieruje np w ASO Hondy - koszt to ok 700 zł
    > 2. Podjechać do "normalnego lakiernika" i przemalować za 200 zł?

    Trochę poza tematem grupy...

    Nie masz przypadkiem jakiegoś OC w życiu prywatnym? Czasami pchali to razem
    z ubezpieczeniem domu/mieszkania... wtedy można próbować z czegoś takiego.

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 7. Data: 2013-07-25 18:05:37
    Od: tyran <t...@o...pl>

    On 2013-07-25 17:37, a...@g...pl wrote:

    > Trochę poza tematem grupy...
    >
    > Nie masz przypadkiem jakiegoś OC w życiu prywatnym? Czasami pchali to razem
    > z ubezpieczeniem domu/mieszkania... wtedy można próbować z czegoś takiego.

    Dokladnie, ostatnio ubezpieczalem mieszkanie w pzu i jest tam opcja, z
    ktorej nie mozna zrezygnowac OC w zyciu prywatnym do 10k. Jak masz cos
    takiego .. z niej skorzystaj.

    --
    tyran

  • 8. Data: 2013-07-25 21:41:21
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-07-25 15:55, jerzu pisze:

    > A ja znam kilka. :)

    pms - odchodzimy od tematu

  • 9. Data: 2013-07-25 22:33:03
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-07-25, Krzysiek <d...@p...fm> wrote:
> [...]
    > 2. Podjechać do "normalnego lakiernika" i przemalować za 200 zł?
    >
    > wiadomo że każdy przypadek inny ale czy ASO zrobi to realnie lepiej czy

    ASO prawdopodobnie odda to do tego albo innego lakiernika i wezmie swoja
    dzialke ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2013-07-26 12:10:44
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <d...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > niech se polakieruje np w ASO Hondy - koszt to ok 700 zł
    > 2. Podjechać do "normalnego lakiernika" i przemalować za 200 zł?
    3. Pogadać z sąsiadką jak człowiek z człowiekiem i zdobyć kod lakieru jej
    auta. Iść do lakierniczego i po kodzie dobrać lakier (sprzedają je
    buteleczkach z pedzelkami - jak lakiery do paznokci) za jakieś 10 zł.
    Następnie z użyciem zakupionego wcześniej lakieru polakierowac sąsiadce
    ryskę.
    Wychodzi tanio, szybko, bez formalności, a niekiedy lepiej niż w ASO lub u
    lakiernika. :D