  • 41. Data: 2013-07-27 20:10:00
    Temat: Re: Emil potrącił panią komendant - według tej Pani :)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 27 Jul 2013, Budzik wrote:

    > Osobnik posiadający mail a...@l...com napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Prokurator nic takiego nie zdecydował.
    > Z ciekawosci - dlaczego nazwanie swastyki znakiem faszystowskim jest dla
    > Ciebie polityczne?

    A czym jest, jeśli nie "czystą polityką"?
    Toć to jeden z istotniejszych problemów politycznych: czy w imię takiego
    czy innego przekonania wolno naruszyć wolność wypowiedzi.
    I np. w USA wybrali inne kryterium.

    pzdr, Gotfryd

  • 42. Data: 2013-07-27 20:21:49
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Nie wiem po co. To sie nazywa "mysli" i przychodzi jakoś tak samo.
    > Sądziłem, że skoro twierdzisz iz rysującemu przychodzi cos innego do
    > głowy,
    > niż to co narzuca się samo przez się, to może ty też mas jakies inne
    > skojarzenia i dlatego chciałem pzoanć Twoj punkt widzenia.

    Jakie znaczenie ma czy mi się zdaje to, co się Tobie narzuca czy coś innego
    ?

  • 43. Data: 2013-07-27 20:21:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    > A czym jest, jeśli nie "czystą polityką"?
    > Toć to jeden z istotniejszych problemów politycznych: czy w imię takiego
    > czy innego przekonania wolno naruszyć wolność wypowiedzi.
    > I np. w USA wybrali inne kryterium.

    I w sumie słusznie.

    W RFN z kolei paranoja w drugą stronę - pojaw się tylko na historycznym
    motocyklu w historycznym stroju...

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

  • 45. Data: 2013-07-28 10:36:26
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Słyszałeś o taki zjawisku? Wow. Bo że tobie się przytrafiło, to nie
    > uwierzę.

    Ok, to wlasciwie jest poziom dyskusji, na którym wypada tę dyskusję
    skończyć.
    Jak zwykle wnioski z rozmowy z Tobą mnie zasmuciły. no może przewaznie a
    nie jak zwykle.

    > Nie, dzieciaku, chodzi o to że jeśli wg ciebie autor miał jakąś
    > konkretną nielegalną intencję, to na tobie spoczywa ciężar dowodu (no,
    > niby na prokuratorze, ale usiłujesz tu robić za jakiegoś
    > uber-prokuratora).

    Nie na mnie, tylko na prokuratorze. To zdaje się on ma zbadać sprawę.
    Prokurator umorzył bo jego badanie zakonczyło się na:
    "w Azji jest powszechnie stosowanym symbolem szczęścia i pomyślności".
    Ale potem nastapiło:
    Po nagłośnieniu sprawy przez media prokuratura okręgowa decyzję o odmowie
    wszczęcia uznała za błędną, a tezę, że swastyka niekoniecznie musi być
    kojarzona z ustrojem faszystowskim, za "zdecydowanie nieprawdziwą" w
    polskich realiach historycznych i społecznych.

    I zeby było jasne, ja sie oczywiscie zgadzam, ze to byc może są rysunki
    zwykłych wandali co sobie je rysują niekoniecznie wiedząc o co chodzi (być
    może nawet rysowanie swastyki na szubienicy by za tym przemawiało) ale zeby
    to zbadać to chyba nie wystarczy uznać ze nie warto badać bo:
    "w Azji jest powszechnie stosowanym symbolem szczęścia i pomyślności".

    > Tak samo jakby ktoś kto ciebie nie lubi kupił siekierę - nie możesz
    > tylko na podstawie tego faktu domagać się jego aresztowania bo wg
    > ciebie on tę siekierę kupił z zamiarem zaciukania ciebie.

    Fajne porównanie.
    Tylko ze ten z Białegostoku nie kupił sprayu i za sam fakt nikt go nie
    szuka.
    Zrobił jednak cos wiecej.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    A świstak siedzi i wyrabia nadgodziny.

  • 44. Data: 2013-07-28 10:36:26
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Pytanie wprost: dlaczego tak konsekwentnie unikasz pokazania źródeł
    > swoich rewelacji z tymi rzekomo jednoznacznymi i promującymi
    > faszyzm/nazizm swastykami?

    Wystarczy wpisać w google - jest pełno artykulów na temat tego co sie
    działo w Białystoku.
    Chyba ze pisząc zródło masz na mysli wypowiedz tego co rysował. To nie mam.

    > A jakie, kulinarne?

    Przychodzą mi do głowy aspekty spoleczne przede wszystkim.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa.

  • 46. Data: 2013-07-28 10:36:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@s...com.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
> [...]

    > takiego
    > czy innego przekonania wolno naruszyć wolność wypowiedzi.

    To jest inna inszość.
    Na razie nie chodzi o to, czy mozna szerzyć, tylko o samo stwierdzenie że w
    naszych realiach swastyka oznacza faszyzm a nie szczęscie i radość.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.

  • 47. Data: 2013-07-28 10:36:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@k...invalid napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Jakie znaczenie ma czy mi się zdaje to, co się Tobie narzuca czy coś
    > innego ?

    Jak prowadzić dyskusję, jak kontunujes z ja zadając kolejne pytania zamiast
    na nie odpowiedzieć?
    Dyskusja to wymiana pogladów wiec to co sie Tobie na dany temat "wydaje"
    wydaje sie być klu sprawy.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Delikatnie chwytasz, rozchylasz nogi, bierzesz do ust i zaczynasz

  • 48. Data: 2013-07-28 11:54:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 28.07.2013 10:36, Budzik pisze:

    > Wystarczy wpisać w google - jest pełno artykulów na temat tego co sie
    > działo w Białystoku.

    Wpisałem. Znalazłem swastykę na stryczku namalowaną na budynku
    transformatora.

    Pisałem o tym. Ty nie zaprzeczyłeś, że chodzi o jakąś inną.

    Swastyka na stryczku jest symbolem anty-nazi.

    [ciach]

    > Przychodzą mi do głowy aspekty spoleczne przede wszystkim.

    Kwestie społeczne po prokuratora nie podpadają. Tylko pod socjologa.

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

  • 49. Data: 2013-07-28 11:59:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 28.07.2013 10:36, Budzik pisze:

    > Na razie nie chodzi o to, czy mozna szerzyć, tylko o samo stwierdzenie że w
    > naszych realiach swastyka oznacza faszyzm a nie szczęscie i radość.

    Ponownie, bo do ciebie nie dociera: ZALEŻY OD KONTEKSTU.

    Namalowana obrócona o 45 stopni na stryczku - oznacza sprzeciw wobec
    nazizmu/faszyzmu.

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

  • 50. Data: 2013-07-28 12:00:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 28.07.2013 10:36, Budzik pisze:

    > Dyskusja to wymiana pogladów wiec to co sie Tobie na dany temat "wydaje"
    > wydaje sie być klu sprawy.

    Ty nie wymieniasz poglądów. Ty ogłaszasz dekret i żądasz by wszyscy,
    włącznie z prokuratorem, się do niego podporządkowali.

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!