  • 21. Data: 2013-07-26 22:55:10
    Temat: Re: Emil potrącił panią komendant - według tej Pani :)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Proste zdanie jest wystarczające dla prostaków.

    Dziękje ci bardzo za przypomnienie, jakiego poziomu dyskusji mogę sie po
    tobie spodziewać.

    > Człowiek myślący do rzetelnej oceny potrzebuje kontekstu.

    Nie znasz kontekstu wydarzeń z Białegostoku?

    > Dla mnie tak. Dla ciebie można przypuszczać - nie. Przynajmniej póki
    > cię nie oświeciłem.

    Tak, Andrzeju. Oczywiście.

    > Co to jest "polska"?

    To jest taki kraj na prawo od "na prawdę"

    > Udowodnij.
    >
    > [ciach]

    Prokratura juz wznwiła sledztwo i wycofała sie z tego absurdalnego
    umorzenia, więc nic nie muszę udowadniać.

    Masz prawo tak twierdzić.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tylko jednego w życiu żałuję: że nie jestem kimś innym.

  • 22. Data: 2013-07-27 01:09:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 26.07.2013 22:55, Budzik pisze:

    > Nie znasz kontekstu wydarzeń z Białegostoku?

    Nie. Dlatego się pytam zamiast czynić (jak ty) jakieś założenia "z sufitu".

    [ciach]

    > Prokratura juz wznwiła sledztwo i wycofała sie z tego absurdalnego
    > umorzenia, więc nic nie muszę udowadniać.

    Prokuratora potrafi skierować do sądu akt oskarżenia o nielegalne
    posiadanie amunicji przeciwko osobie, która znalazła zgubioną jedną
    sztukę amunicji .22 LR i odniosła ją na komisariat, więc nie jest to dla
    mnie żaden argument.

    Plus zawsze może chodzić o zniszczenie mienia.

    [ciach]

    > Masz prawo tak twierdzić.

    Nie, mam prawo ( nie tylko ja) tak robić (tj. nie przyjmować twoich
    założeń) - jako że twoje założenia, przekonania czy przesądy nie są dla
    nikogo wiążące.

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

  • 23. Data: 2013-07-27 01:31:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Nie. Dlatego się pytam zamiast czynić (jak ty) jakieś założenia "z
    > sufitu".

    No to chyba warto troche poczytać na temat, zanim sie włączysz do dyskusji.
> [...]
    > posiadanie amunicji przeciwko osobie, która znalazła zgubioną jedną
    > sztukę amunicji .22 LR i odniosła ją na komisariat, więc nie jest to

    No ale na czyms trzeba swoja wiedze opierać...

    > Plus zawsze może chodzić o zniszczenie mienia.

    Niszczenie mienia miało drugorzędne znaczenie.
    Chodziło przede wszystkim o wydzwięk rysowanych swastyk.

    > [ciach]

    > Nie, mam prawo ( nie tylko ja) tak robić (tj. nie przyjmować twoich
    > założeń) - jako że twoje założenia, przekonania czy przesądy nie są
    > dla nikogo wiążące.

    No tak, ale to nie są moje przekonania, tylko cały obrazek tego co sie tam
    dzieje / działo. Swastyki są tylko elementem całości.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    A świstak siedzi i wyrabia nadgodziny.

  • 24. Data: 2013-07-27 01:38:40
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Kontekst swastyki w Europie jest jasny i o ile nikt nie zaznacza inaczej -
    > należy przyjąć ze chodzi o faszyzm a nie o ogólne szczęście.

    Że Tobie chodzi o faszyzm to wiemy, ale temu, kto rysował może spokojnie
    chodzić o coś innego.

  • 25. Data: 2013-07-27 02:09:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 27.07.2013 01:31, Budzik pisze:

    > No to chyba warto troche poczytać na temat, zanim sie włączysz do dyskusji.

    Ty podałeś temat - podaj źródła. Czy może wolisz robić za tajemniczą
    twarz w lufciku?

    [ciach]

    > Niszczenie mienia miało drugorzędne znaczenie.
    > Chodziło przede wszystkim o wydzwięk rysowanych swastyk.

    Konkrety! Fakty! Bo na razie podałeś tylko informację, że ktoś namalował
    gdzież swastykę, a prokurator "miał czelność" nie czynić na ślepo takich
    założeń, jak ty.

    [ciach]

    > No tak, ale to nie są moje przekonania, tylko cały obrazek tego co sie tam
    > dzieje / działo. Swastyki są tylko elementem całości.

    Całości, której podania dziwnie uparcie unikasz.

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

  • 26. Data: 2013-07-27 03:00:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@k...invalid napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Że Tobie chodzi o faszyzm to wiemy, ale temu, kto rysował może
    > spokojnie chodzić o coś innego.

    Hmm, o co? Co ci przychodzi do głowy?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,

  • 27. Data: 2013-07-27 09:58:26
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 25 Jul 2013 18:23:38 +0200, anacron <a...@a...pl>
    wrote:

    >http://www.carvideo.pl/o-emilu-co-ze-straza-miejska
    -walczyl-a-teraz-straz-walczy-z-nim-historia-z-kamer
    a-samochodowa-w-tle/

    Ja już się boję lodówkę otworzyć, bo może mi Emil z niej wyskoczyć.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 28. Data: 2013-07-27 11:07:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Ty podałeś temat - podaj źródła. Czy może wolisz robić za tajemniczą
    > twarz w lufciku?

    Wybacz, andrzeju ale raptem kilka dni sprawa była naprawde głosna w
    mediach.
    Więc google i wszystko będziesz wiedział.
    Jeżeli jednak nie - daj znać - pomogę.

> [...]
    > ślepo takich założeń, jak ty.
    >
    > [ciach]

    > Całości, której podania dziwnie uparcie unikasz.

    Nie sądziłem, że nic na ten temat nie słyszałeś.
    Sprawa była w mediach naprawdę głosna i to całkiem niedawno.
    Były swastyki, dziwne decyzje prokuratora, wycofanie sie z tej decyzji,
    dziwne oświadczenie broniące prokuratora, w międzyczasie np. podpalenie na
    szczęście tylk drzwi do mieszkania cudzoziemców i pare tego typu wydarzeń.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jestem mały Talibanek, mam granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę

  • 29. Data: 2013-07-27 11:14:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 27.07.2013 11:07, Budzik pisze:

    > Wybacz, andrzeju ale raptem kilka dni sprawa była naprawde głosna w
    > mediach.

    "Wybacz", dzwonie, ale z premedytacją nie mam TV.

    [ciach]

> [...]
    > szczęście tylk drzwi do mieszkania cudzoziemców i pare tego typu wydarzeń.

    O podpaleniach słyszałem. Twierdzisz, że ta sama osoba malowała i podpalała?

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

  • 30. Data: 2013-07-27 12:23:12
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > "Wybacz", dzwonie, ale z premedytacją nie mam TV.

    Wybacz, mała litera to zwykły bląd, nie złośliwość, w przciwienstwie do
    Twojego przeinaczania nicku.
    nie to zeby mnie to dziwiło...

    > [ciach]

    > O podpaleniach słyszałem. Twierdzisz, że ta sama osoba malowała i
    > podpalała?

    Twierdze, że to jest ten kontekst o który prosiłeś...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.