  • Data: 2013-07-26 16:40:04
    Temat: Re: Emil potrącił panią komendant - według tej Pani :)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail a...@l...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Dlaczego mam go bronić? Niech sam się broni. Jak tylko zwracam ci
    > uwagę, że swastyka niejedno znaczy. Podobnie jak np. tęcza. Jak dzieci
    > będą w przedszkolu tęczę malować, to zrobisz awanturę o szerzenie
    > homoseksualizmu? ;->

    Z toba to naprawde proste zdanie trzeba obudować calą masa wyjaśnien
    kontekstu?
    To chyba jasne, ze swastyka ma wiele znaczen?
    To chyba jasne, ze w polsce ma racej znaczenie pejoratywne?
    To chyba jasne, ze w Białymstoku nie malowano jej, aby zyczyć szcześcia i
    dobrobytu cudzoziemcom?

    > Wydźwięk zależy od kontekstu.
    >
    > Przedstaw kontekst to pogadamy.

    Bardzo prosze. Pan prokurator wychodzi rano i widzi dom w swastykach.
    jak myslisz - co prawda pomazali mi dom, ale przynajmniej zycza mi
    wszystkiego dobrego.
    Czy moze jednak, stwierdzi, ze ktos mu źle życzy?

    Kontekst swastyki w Europie jest jasny i o ile nikt nie zaznacza inaczej -
    należy przyjąć ze chodzi o faszyzm a nie o ogólne szczęście.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,