  • Data: 2013-07-26 21:55:12
    Temat: Re: Emil potrącił panią komendant - według tej Pani :)
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.07.2013 16:40, Budzik pisze:

    > Z toba to naprawde proste zdanie trzeba obudować calą masa wyjaśnien
    > kontekstu?

    Proste zdanie jest wystarczające dla prostaków.

    Człowiek myślący do rzetelnej oceny potrzebuje kontekstu.

    > To chyba jasne, ze swastyka ma wiele znaczen?

    Dla mnie tak. Dla ciebie można przypuszczać - nie. Przynajmniej póki cię
    nie oświeciłem.

    > To chyba jasne, ze w polsce ma racej znaczenie pejoratywne?

    Co to jest "polska"?

    > To chyba jasne, ze w Białymstoku nie malowano jej, aby zyczyć szcześcia i
    > dobrobytu cudzoziemcom?

    Udowodnij.

    [ciach]

    > Bardzo prosze. Pan prokurator wychodzi rano i widzi dom w swastykach.
    > jak myslisz - co prawda pomazali mi dom, ale przynajmniej zycza mi
    > wszystkiego dobrego.
    > Czy moze jednak, stwierdzi, ze ktos mu źle życzy?

    Jak pisałem: dla zniszczenia mienia nie ma znaczenia treść rysunków.

    > Kontekst swastyki w Europie jest jasny i o ile nikt nie zaznacza inaczej -

    Tak, zwłaszcza przy dużej obecności imigracji z Indii, Chin i okolic, hmm?

    > należy przyjąć ze chodzi o faszyzm a nie o ogólne szczęście.

    Nie, nie należy.

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!