  • Data: 2013-07-27 11:07:01
    Temat: Re: Emil potrącił panią komendant - według tej Pani :)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail a...@l...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Ty podałeś temat - podaj źródła. Czy może wolisz robić za tajemniczą
    > twarz w lufciku?

    Wybacz, andrzeju ale raptem kilka dni sprawa była naprawde głosna w
    mediach.
    Więc google i wszystko będziesz wiedział.
    Jeżeli jednak nie - daj znać - pomogę.

    > [ciach]

    > Konkrety! Fakty! Bo na razie podałeś tylko informację, że ktoś
    > namalował gdzież swastykę, a prokurator "miał czelność" nie czynić na
    > ślepo takich założeń, jak ty.
    >
    > [ciach]

    > Całości, której podania dziwnie uparcie unikasz.

    Nie sądziłem, że nic na ten temat nie słyszałeś.
    Sprawa była w mediach naprawdę głosna i to całkiem niedawno.
    Były swastyki, dziwne decyzje prokuratora, wycofanie sie z tej decyzji,
    dziwne oświadczenie broniące prokuratora, w międzyczasie np. podpalenie na
    szczęście tylk drzwi do mieszkania cudzoziemców i pare tego typu wydarzeń.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jestem mały Talibanek, mam granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę