  • Data: 2013-07-26 22:55:10
    Temat: Re: Emil potrącił panią komendant - według tej Pani :)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail a...@l...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Proste zdanie jest wystarczające dla prostaków.

    Dziękje ci bardzo za przypomnienie, jakiego poziomu dyskusji mogę sie po
    tobie spodziewać.

    > Człowiek myślący do rzetelnej oceny potrzebuje kontekstu.

    Nie znasz kontekstu wydarzeń z Białegostoku?

    > Dla mnie tak. Dla ciebie można przypuszczać - nie. Przynajmniej póki
    > cię nie oświeciłem.

    Tak, Andrzeju. Oczywiście.

    > Co to jest "polska"?

    To jest taki kraj na prawo od "na prawdę"

    > Udowodnij.
    >
    > [ciach]

    Prokratura juz wznwiła sledztwo i wycofała sie z tego absurdalnego
    umorzenia, więc nic nie muszę udowadniać.

    Masz prawo tak twierdzić.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tylko jednego w życiu żałuję: że nie jestem kimś innym.