  • Data: 2011-10-15 19:04:49
    Temat: Re: Element stozkowy - cisnienie zewnetrzne
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 15 Paź, 19:53, AMX <r...@b...cy> wrote:
    > Przyznaję się, że zastanawiałem się jak powinny być zorganizowane
    > przepisy aby z jednej strony dawały gwarancję obliczeń zgodnie z
    > zasadami sztuki a z drugiej strony nie ograniczały sztucznie
    > możliwości. Czy macie jakieś pomysły w tej kwestii?

    Obejrzyj jakieś nuklearne, np SDC-IC, SecIII, RCC-MX. To jest
    praktycznie zestawienie wymagań a nie wzorków. Licz jak chcesz, ale tu
    jest lista naprężeń które masz wykazać że są mniejsze od
    dopuszczalnych. Sama lista mechanizmów zniszczenia które musisz
    uwzględnić w SDC-IC wygląda imponująco. Rozdział 5 w SECVIII-2 jest o
    analizie (MES). Tam nie ma ograniczania, tylko właśnie to o czym
    mówisz- zapewnienie że ktoś czegoś nie zrobi źle, myśląc że jest
    dobrze.
    Konrad
    PS chyba wszystkie komitety od tych przepisów przyjmują wnioski od ich
    użytkowników dotyczące zmian i nowości. Każdy ma prawo coś tam
    zmienić, trzeba tylko przekonać komitet że tak będzie lepiej.