  • Data: 2011-10-15 18:53:44
    Temat: Re: Element stozkowy - cisnienie zewnetrzne
    Od: AMX <r...@b...cy> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 15 Oct 2011 10:53:42 -0700 (PDT),
    Konrad Anikiel <a...@g...com> wrote:

    > Problem z kiepskimi przepisami jest taki ze one nie mowia
    > konstruktorowi co on robi.

    Problem jest taki, że albo niepotrzebnie wstawiłeś słowo
    ,,kiepskimi'', albo nie widziałem w swoim życiu dobrych przepisów.

    > Mozna powiedziec ze to jest ok, [..] napisane ze to nie jest
    > podrecznik i nie moze zastapic wiedzy inzynierskiej.

    Fakt, tylko że w pewnym momencie wiedza sobie a przepisy sobie.

    Przyznaję się, że zastanawiałem się jak powinny być zorganizowane
    przepisy aby z jednej strony dawały gwarancję obliczeń zgodnie z
    zasadami sztuki a z drugiej strony nie ograniczały sztucznie
    możliwości. Czy macie jakieś pomysły w tej kwestii?

    > A najlepsi [..] sa zawodnicy [..], ktorzy wyklikaja w jakims
    > PVelicie zbiornik i zadowoleni drukuja 120 stron jakichs
    > wynikow. Tylko ze pojecia nie maja co tak naprawde policzyli a
    > czego nie.

    Dotyczy to (niemal) wszystkich, którzy używają programów.

    Teoretycznie programy mają uwalniać inżyniera od rachunków,
    zostawiając mu czas na myślenie. W praktyce programy są pisane
    tak, aby użytkownik nie musiał myśleć, tylko klikał...

    Skutek jest identyczny niezależnie od rasy i szerokości
    geograficznej.

    Akurat dwa dni temu, zeszło na to, że program nie pokazuje siatki
    na której prowadzi obliczenia i użytkownik może nie zauważyć, że
    płyta jest zdyskretyzowana dwoma elementami, więc wyniki są bez
    sensu. Był przy tym akurat jakiś człowiek ze Stanów, który
    stwierdza, że u nich to samo, notorycznie ludzie nie wiedzą co
    liczą wierząc, że program zrobi to dobrze.

    AMX

    --
    adres w rot13
    Nyrxfnaqre Znghfmnx r...@b...cy