  • Data: 2021-01-12 16:31:52
    Temat: Re: Elektryki w Norwegii
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:jawm0r9wb8j5.1ppmtu38vdy3r$.dlg@40tude.
    net...
    Dnia Tue, 12 Jan 2021 14:28:20 +0100, robot napisał(a):

    >Prorokiem nie jestem, szczegółów nie podam :) Katastrofa już się
    >zaczęła. Oceany mają obecnie poziom o ponad 10 cm wyższy niż kiedy
    >byłem
    >młody. Europa nie jest w stanie się opędzić od najazdu afrykanów. W

    10 cm to jeszcze nie tak duzo - choc Holendrzy i Wenecjanie moga miec
    inne zdanie ;-)

    >ciągu ostatnich 10 lat poziom jeziorka w jakim zwykłem kąpać się
    >latem
    >spadł o 2 m.

    No widzisz - wyrownalo sie :-)

    >30 lat temu, w Zielonej Górze gość zbudował na górce wyciąg
    >wyrwirączkę, ponieważ do tamtej pory zimą był śnieg zdatny do jazdy
    >przez najmarniej 2 tyg. a bywało że przez miesiąc. Teraz śniegu nie
    >uświadczysz a wyciąg rozkradli złomiarze. Czas się zacząć bać,
    >młodzi.
    >Ja już nie dożyję :)

    Z drugiej strony - 15 tys lat temu mielismy tu lodowiec, i stopnial
    bez naszego udzialu.

    Hiszpanie tez cos moga powiedziec o ociepleniu klimatu - takiego
    sniegu dawno nie widzieli :-)

    J.