  • Data: 2021-01-12 16:58:03
    Temat: Re: Elektryki w Norwegii
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "robot" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >To jak sądzisz, będzie ta katastrofa czy nie?
    >Kiedy?

    >Według obecnych obliczeń, jeżeli nic się nie zmieni
    >to między innymi powierzchnia antarktydy i arktyki zmniejszy sie
    >na tyle, że ich zdolność do obijania energii ze słońca zmniejszy
    >sie na tyle, że będzie to miało zasadniczy wpływ na średnia
    >temperature na tej planecie.
    >Jeżeli będzie nadal cieplej, to prądy morskie zanikną,
    >i oceany zamienią się w jeziora, krwioobieg wody na tej planecie
    >zostanie zatrzymany i wtedy temperatura zacznie wzrastać juz na
    >poważnie.

    No nie wiem ... o ile lody Antarktydy zagrazaja przybrzeznym terenom,
    to arktyczne juz nie.
    Bedzie cieplej ... nie wiem jak zniose letnie upaly, ale ... to
    wiecej wody odparuje.
    Pytanie gdzie spadnie i w jakiej ilosci.

    No i nie bede musial jechac do Chorwacji, bo w Baltyku lepiej bedzie.
    Tylko te cholerne sinice :-)

    J.