  • Data: 2024-08-16 23:53:20
    Temat: Re: Elektryki takie bezpieczne :)
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.08.2024 o 18:56, JDX pisze:

    > Może tym, że najbardziej nierealne z obietnic Tuska nosiły jednak
    > znamiona realności? :-)

    To czemu ich nie zrealizował?

    > Nie mam pojęcia, do jakiej cywilizacji jest mi najbliżej.

    Na to, to ja już nic nie poradzę.

    > Istotne jest,
    > że nie wierzę w żadne bóstwa i nie próbuję na tym opierać mojego życia.

    OK, rozumiem. Tylko dlaczego innym zabraniasz wierzyć w ich bóstwa?

    > No właśnie. A oni ciągle przynudzają tym Jezusem i na doczepkę Maryją. :-D

    I w czymś Ci to przeszkadza?

    > Zdecydowanie nie wierzę. Wierzę jednak, czy raczej uważam, że istnieje
    > niezerowa szansa, że może tam zasiąść namiestnik Jezusa, np. Mentzen. :-D

    Może zasiądzie Mentzen a może kto inny, i to niezależnie czy Jezus
    zostanie tym królem Polski czy nie.

    > W każdym razie Konfederaci totalnie się skompromitowali podpisując
    > Konfederację Gietrzwałdzką i będzie się to za nimi ciągnąć jak smród po
    > gaciach.

    Nie znam szczegółów tej Konfederacji Gietrzwałdzkiej i średnio mnie ona
    interesuje, wystarczy mi że wiem, że ma coś wspólnego z
    Chrześcijaństwem. Ale zdaje się, że większość członków i sympatyków
    Konfederacji to też zdeklarowani Katolicy, więc czemu się tu dziwić?