  • Data: 2024-08-17 08:43:53
    Temat: Re: Elektryki takie bezpieczne :)
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sat, 17 Aug 2024 00:24:32 +0200, nadir

    > Misiu nie pierdol. Mimo że odpisywałem Cavallino, to "łazisz" za mną jak
    > pies za suką, nie pierwszy zresztą raz.

    Dzbaneczku, to jest forum publiczne. Jak ci się nie podobają
    komentarze innych, nie pierwszy raz zresztą, to przestań pisać
    te swoje chore farmazony, nie będziesz mieć problemu że ktoś
    się do nich odnosi.

    > I jak pada niewygodne pytanie,

    I znowu projekcja. Idź się z tego leczyć póki jeszcze się da.
    Ja się pytałem co was, gnomy spalinowe, tak trzyma przy
    spaliniakach wiedząc jak koszmarne pieniądze wypływają
    zarówno z Polski jak i całej Europy na paliwa idące
    od RUSKICH, turbanów i amerykanów, dlaczego tak uparcie
    ich bronicie mimo tego że samochody spalinowe trują ludzi
    powodując choroby na które idą kolejne miliardy z budżetu
    (i z własnej kieszeni na prywatne wizyty, bo publiczna
    służba jest przewalona) i dlaczego nie chcecie samochodów
    zasilać z własnych źródeł. Pytanie jest proste a wszyscy,
    jako hejterzy BEV, je zignorowaliście. Co, pewnie pytanie
    nie było do ciebie? he he he

    > to nagle; nie wiedziałem, nie czytałem, to nie było do mnie.
    > Rozumiem ten syndrom wyparcia, jednak pytanie było proste
    > i przerosło was obu.

    Więc powtarzam, dzbaneczku, mnie się nic nie pytałeś,
    choć usilnie, nie pierwszy raz zresztą, próbujesz mi
    jakieś swoje urojenia, wmówić.

    > A teraz idź się wypłakać do elektrowozu,

    Rzadko czytuję, a tym bardziej tam nie pisuję. Nie jestem zjebem
    takim jak ty, januszek czy inne radzie, że z klapami na oczach
    brnę w swoje przekonania.

    > bo cały internet i tak ma cię w dupie.

    Megalomanię też możesz leczyć.

    --