  • Data: 2024-08-18 11:50:06
    Temat: Re: Elektryki takie bezpieczne :)
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 16 Aug 2024 23:53:20 +0200, nadir

    > To czemu ich nie zrealizował?

    Może dlatego że nie rządzi samodzielnie a w koalicji?
    Serio trzeba ci takie duperele nawet tłumaczyć?

    > Na to, to ja już nic nie poradzę.

    Ty z pewnością nie, sam żyjesz w oderwanym od
    rzeczywistości świecie, trudno żebyś innym radził.

    > OK, rozumiem. Tylko dlaczego innym zabraniasz wierzyć w ich bóstwa?

    Bo religia to religia, a polityka to polityka.
    Jak się miesza religię (w ogóle wiarę) do polityki,
    to wychodzi kibel. Zawsze.

    > I w czymś Ci to przeszkadza?

    Każdemu logicznie myślącemu mieszanie wiary do polityki przeszkadza.
    Czyli nie tobie jak widać.

    > Może zasiądzie Mentzen a może kto inny, i to niezależnie czy Jezus
    > zostanie tym królem Polski czy nie.

    Nie rozumiesz jak widać, męcen gotów jest ogłosić się jezusem.

    > Nie znam szczegółów tej Konfederacji Gietrzwałdzkiej i średnio mnie ona
    > interesuje, wystarczy mi że wiem, że ma coś wspólnego z
    > Chrześcijaństwem. Ale zdaje się, że większość członków i sympatyków
    > Konfederacji to też zdeklarowani Katolicy, więc czemu się tu dziwić?

    Temu, że jak ktoś miesza wiarę do polityki, to z założenia jest zjebem.

    --
    Pozdor
    Myjk