    From: "To.Ja" <t...@p...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Elektryki palą domy?
    Date: Wed, 23 Aug 2023 12:42:04 +0200
    <a...@m...org> <9...@4...com>
    <1w7nglgiv0oyz$.dlg@myjk.org>
    <d...@4...com> <k...@m...org>
    <v...@4...net> <kpntc4zbkh2x$.dlg@myjk.org>
    <j...@4...com>
    <1bdaaai7j5rie$.dlg@myjk.org>
    <i...@4...com> <1...@m...org>
    <5...@4...com>
    <1283jks29ejmo$.dlg@myjk.org>

    Myjk w
    <news:1283jks29ejmo$.dlg@myjk.org>:

    > Masz tu mojego wallboxa, nie jakieś mizerne 9.8kW
    > jak do tego Merca, tylko mogącego ładować auto
    > elektryczne z mocą MAKSYMALNĄ 22kW (ponad 2x więcej!):

    > https://zapodaj.net/images/97454d9f64eb0.jpg
    > https://zapodaj.net/images/6f906250f5186.jpg

    > Ma przepastne 30x20x6cm i mieści się w schowku pod podłogą
    > bagażnika nawet w moim PHEV gdzie miejsca jest nieporównywalnie
    > mniej niż w dowolnym BEV. Więc ten wallbox jest jak najbardziej
    > przenośny, bo i go przenoszę często jadąc do rodziców.

    I ładuje z 22kW?

    A jaka jest moc umowna na fakturze od energetyki?

    U mnie jest 14kW, więc powyżej tego nie podskoczę, a i musiałbym wyłaczyć
    inne odbiorniki...

    Wszystko
    > czego porzeba to typowe gniazdko "siłowe", a od bidy, jako że
    > mój outlander PHEV korzysta i tak tylko z jednej fazy, mógłbym
    > na jego potrzeby zamontować zwykły wtyk 230V i podpiąć się pod
    > dowolne domowe gniazdko w każdym domu (upewniając się oczywiście
    > wcześniej że instalacja to udźwignie).

    No to po co ci 22kW, skoro i tak korzystasz z 230V z zabezpieczeniem
    przedlicznikowym pewnie około 25A, a zalicznikowym 20A to wyciągniesz 4,6kW
    z tego max.

    --
    Tomasz