  • Data: 2023-08-24 11:16:41
    Temat: Re: Elektryki palą domy?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 23 Aug 2023 19:50:17 +0200, To.Ja

    > Ależ ci podliczyłem, że nie więcej niż 4.6 można wyciągnąć

    Nie wiem co i komu liczyłeś, u mnie dałoby się wyciągnąć
    22kW gdyby samochód był w stanie tyle wziąć. Ale nie jest
    w stanie.

    > WOW. I jest użyte?

    Nie jest i nie miało być póki co.

    > Bo to kosztuje jednak za przydział mocy...

    Jednorazowo kosztowało 70zł za kW. Ale nikt mi już tego nie zabierze
    a w przyszłości i cena by pewnie wzrosła i HGW czy by mi dali taką moc.

    > Bez znaczenia w ilu miejscach -- dalej max 3.7
    > jak sam powyżej napisałeś

    Może byś z łaski swojej nie wyrzynał reszty zdania która miała wpływ na
    jego znaczenie? Nie musiałbyś bzdurnych komentarzy dodawać. Wyjaśniając ci,
    kolejny z rzędu głąbie, nie kupiłem tak dużej mocy dla aktualnego
    wykorzystania tej mocy, tylko że mam dwa punkty ładowania i COŚ musiałem
    kupić aby nie wozić w kółko jednej ładowarki. Skoro 22kW mnie kosztowała 2
    tys. (w zasadzie to dostałem ją za punkty premium z hurtowni w której się
    zaopatruję) a za oryginalne EVSE do mojego samochodu musiałbym zapłacić
    1200 to rachunek był prosty. Wziąłem sobie taką, bo mniejszych w ofercie
    nie mieli. Jak cię bardzo boli z tego powodu dupsko, to sobie posmaruj.
    Mnie wcale nie boli że WB jest większy mimo że nie wykorzystuję potencjału.

    > I będzie 24kW?

    Jak będzie odpowiedni samochód, to będzie 22kW.
    Aktualnie najwięcej bierze Tesla, 11kW.

    > Myjk, przestań pierdolić głupoty, że masz 22-24kW max skoro i tak korzystasz
    > z 3.7 max, a co będziesz miał jutro (czyli raczej za 5 lat) nikogo nie
    > obchodzi na usenecie

    Aha, to po co pytałeś skoro cię to nie ineresuje?
    To chroniczne?

    --
    Pozdor
    Myjk