-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.aagv251.neoplu
s.adsl.tpnet.pl!not-for-mail
From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Elektryki dostały "bana" na promy w Norwegii.
Date: Mon, 23 Jan 2023 12:50:07 +0100
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <zqbfv75alkez$.1tk30pw3k8lgh.dlg@40tude.net>
References: <tqlqdh$1vbv$1@gioia.aioe.org>
<63ce71d7$0$19606$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: aagv251.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="jfoxwr";
posting-host="aagv251.neoplus.adsl.tpnet.pl:83.4.177.251";
logging-data="28208";
mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2710506
[ ukryj nagłówki ]On Mon, 23 Jan 2023 12:39:02 +0100, cyklista wrote:
> W dniu 23.01.2023 o 12:18, T. pisze:
>> Problem z pożarami samochodów elektrycznych polega na tym, że są one
>> zwykle nieprzewidywane i wieloetapowe, a do tego mogą następować bardzo
>> gwałtownie. Wszystko z powodu ogniw w akumulatorach, które są od siebie
>> odizolowane, a ich zapłon może postępować w dość długich odstępach.
>> Czasami zdarza się, że ugaszenie płonącego samochodu elektrycznego może
>> potrwać kilka godzin i gdy czynność zostanie zakończona, nagle okazuje
>> się, że doszło do ponownego zapłonu.
>
> No właśnie, wystarczy elektryki wpuszczać na samym końcu i w razie
> pożaru po prostu je wypchać do wody.
To chyba nie jest takie proste.
Nie ze wszystkich pokladów ?
> ps. nie wiem co prawda co na to przepisy o ochronie środowiska, bo
> finansowo to jest najlepszy i najtańszy sposób dla przewoźnika i jego
> ubezpieczyciela.
Bałtyk duzy, a ocean jeszcze wiekszy.
Tylko ciekawe, co na to ubezpieczyciel, gdy "dowodów brak" :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=