  • Data: 2013-12-04 01:15:39
    Temat: Re: Elektryka w UK
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnl9son8.ama.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Zależy jak zostaną położone w sklepie na półce. Handlowcy od dawna stosują

    Jarku, jasne, że chodziło o identyczne sytuacje.

    > się nie wyróżniał. Więc kupiłem (jak ten dziad) najtańszy. No cóż, tym
    > razem fortel im nie wyszedł. Ale tej tandety za 49,99 leżało tam ze trzy
    > razy więcej niż tych po 39,99 i 79,99 razem wziętych. Z całą pewnością
    > najlepiej idą. Klasyka.

    Tak bywa. Choć mnie w drugą stronę trafiło - jakaś chińszczyzna w Tesco, po
    20 PLN sztuka, dość szybko się podtapiała i styki przestały stykać. To
    oczyszczenie, poprawienie styków, ale tym razem niedługi potem grzałka. Żyło
    nie dłużej, jak 1-3 miesiące w sumie. Philipsa (?) za 60 PLN wytrzymał mi 6
    lat i w odstępie kilku dni poleciało wszystko - zasyfione styki, nadpalona
    dźwigienka włączająca/wyłączająca i najważniejsze - grzałka. Doprowadzenie
    neonówki ukruszyło się przy manipulacjach...
    Zgodzę się wydać 60 PLN raz na ok. 6 lat.

    > Jednym.

    Mało wygodne, ostry kompromis.

    > Z czego skorzystali? Z możliwości sprzedaży czegoś w Polsce? No, może
    > paru Chińczyków z czasem by się znalazło.

    Nie, źle się wyraziłem - aby bez dodatkowych zmian w rozciągłosci
    podzakresu, sprzedać takie radio także w innych krajach - klienci by
    skorzystali, ich miałem na myśli. W końcu i tak dostrojone zagra.

    > Bo by OIRT tam nie było.

    Traper SMP401...
    Fakt, że proste, ale słuchać się da.

    --