    From: "ACMM-033" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Elektryka w UK
    Date: Sun, 1 Dec 2013 15:38:31 +0100

    Użytkownik "Mirek" <i...@z...adres> napisał w wiadomości
    news:l7f3uj$vvb$1@node1.news.atman.pl...

    > Naprawdę nie pamiętam. Jakby mnie ktoś torturował, to powiedziałbym, że to
    > była dosyć duża płytka - tak z 15x8cm właśnie z tą niebieską, prostokątną
    > linią opóźniającą... ale może to sobie wymyśliłem. Płytkę

    Spoko, juz wyłowiłem, to było to. Może nie dokładnie takie rozwiązanie, ale
    do tego samego prowadzące. Troche szkoda, że nie wykorzystywało się linii z
    Rubina, bo technicznie (pomijając komplikację układu) chyba nie było
    przeszkód? Uprościło by to układ...

    Zrobiłem w swoim PAL...

    > przypadki - nie robiłem tego zawodowo. Potem nastały czasy fonii
    > równoległych i znów była zabawa ;)

    Ale na tym poległem, po zamontowaniu F.R. zaczęły się jaja, p.cz. się lekko
    podbudzało, nie przeszkadzało to przy normalnym odbiorze, ale przy słabych
    sygnałach jakby przykrywało sygnał użyteczny. Musiałem to źle zamontować...
    ale już nie chcę wnikać, co źle zrobiłem. Rubina i tak już dawno nie ma.

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.