    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Elektryczne samochody
    Date: Fri, 19 May 2017 08:05:20 -0500
    <n...@m...org> <a...@4...com>
    <of2vg8$edh$1@dont-email.me> <p...@4...com>
    <ofat5f$t1l$1@dont-email.me> <5919d9f0$0$5146$65785112@news.neostrada.pl>
    <ofdbhj$g6h$1@dont-email.me> <591a3b67$0$5149$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@4...com>
    <591aeb15$0$5141$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@4...com>
    <591b38af$0$5158$65785112@news.neostrada.pl>
    <591ca7f9$0$650$65785112@news.neostrada.pl> <ofinmu$1k1$1@dont-email.me>
    <ofippl$i20$1@node1.news.atman.pl> <ofismj$m1g$1@dont-email.me>
    <ofjpfk$h5j$1@node1.news.atman.pl> <ofl9og$26b$1@dont-email.me>
    <oflc61$5lk$1@node1.news.atman.pl>

    "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message
    news:oflc61$5lk$1@node1.news.atman.pl...

    > Jest. Były już wypadki wchodzenie pod ciche elektryki.

    Bo wypadki wchodzenia pod benzyniaki nie zdarzają się :-))))

    > To chyba tylko tobie.

    Nie tylko mi.

    > Szybka jazda nie zależy tylko od obrotów ale też od biegu.
    > Nie dotyczy współczesnych automatów z silnikami od kosiarek
    > a "skrzyniami biegów" od skuterów.
    >
    > W swoim aucie jadę 150km/h przy trzech tysiącach obrotów.
    > Dla ciebie to duże obroty ?

    Tak. Silnik spalinowy jest w miarę cichy jak masz poniżej 1500/2000.

    > Nie doceniasz mnie, jeździłem trzema markami.
    > Pod warunkiem że gówno od Rometa uznasz za samochód.

    Nie odpowiadasz na pytanie. Masz coś do ukrycia?

    > Inaczej się jedzie w Warszawie a inaczej w Nowym Yorku.
    > Pomimo że tu i tu masz miasto.
    > Ale jak rozumiem specyfiki ruchu i infrastruktury w Polsce
    > ne znasz.

    Nie rozumiesz.

    > Na pewno nie spalinowy.

    Po co tracisz mój czas na takie przepychanki słowne?
    Co próbujesz uzyskać? Bo w moich oczach robisz z siebie pośmiewisko.

    > Ale to odpowiedź na twoje pitolenie. Skoro tak razi to sam
    > przestań pitolić.

    Po prostu Twój argument jest z pały... Totalnie.

    > Pięćdziesiąt lat temu nie wymieniali. Może przestańcie kupować
    > tandetę za pół ceny. Lub kupujcie bez automatów skoro tych
    > dobrych już nie produkują.

    Dobra recepta... napewno się zastosują do Twojej rady.
    Jak się już obudzisz ze swojego snu to daj znać...

    > A ty udając że nim nie jest.

    ??? Nie wiem co pijesz albo palisz, ale to coś mocnego musi być...