  • Data: 2024-08-27 11:33:44
    Temat: Re: Elektryczne przygody
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 27 Aug 2024 06:54:32 +0200, Cavallino wrote:

    > To dlaczego serwis chce naprawiać?
    > Zostawiasz auto w serwisie i nie odbierasz bez naprawy.

    A serwis mowi: a zostawiaj pan, zadzwonimy jak będzie naprawione.
    Zastępcze auto? Nie damy, i co pan nam zrobi ? :-)

    Ale raczej powiedzą:
    -auto zastępcze nie przysługuje, bo to jest kia z Angli,
    -tym autem zastępczym nie może pan opuscic Polski/UE,
    -auto zastępcze przysługuje na 7 dni, potem płaci pan sam.

    To ostatnie nie byłoby takie złe ... ale nie, chyba lepiej samolotem.

    > Dlaczego nie?
    > Ja już kiedyś koleją z Niemiec wracałem (na samolot było za blisko).

    A ja autem zastępczym, jeszcze przed Unią :-)

    Koleją z Olsztynu do Londynu się da, ale ... 24h.
    Wolne te elektryki :-(

    A nie - nawet 23h, i 7 przesiadek, a z Iławy to nawet 23h i 6
    przesiadek.

    > Jak wolniej pojedziesz, to przejedziesz i 400.

    no to niecałe 2h oszczędności.
    Ale przeliczenie na całą trasę może być ciekawe :-)

    > , brakuje 1400, to trzeba ze 280kWh ... potrzeba 25h ładowania.
    > Albo spania w hotelu - akurat czas na nockę jak znalazł.

    ale to trzy nocki czasu :-)

    > Dokładnie.
    > Lepsze to niż 4 4 godzinne kwitnienia w szczerym polu.

    Niby tak, choc lato jest, nie pada - można się rozłożyć na kocyku na
    trawce i pospać :-)

    > Dlaczego niby?

    Bo trasy nie chce wyznaczyc bez rejestracji.
    A klikać wszystkie ładowarki po nieznanej trasie - upierdliwe.

    > Iść do parku rozrywki,

    To jest doskonały pomysł, tylko ... czy Soltau/Heide park jest
    ładowarka?
    Plugshare pokazuje jedną w Abenteuer Hotel, ale z hotelu nie chcemy
    korzystać, bo chcemy przyjechac rano i odjechac po paru godzinach.

    Jest tam jakaś komunikacja publiczna z Soltau do parku?
    Pewnie jest.

    > kimać jak biały człowiek w hotelu itd....
    > Po prostu zamienić ten koszmar w przymusowe, ale fajne wakacje.

    A mozna było nie kupować elektryka :-)

    J.