  • Data: 2024-08-29 16:09:04
    Temat: Re: Elektryczne przygody
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 29 Aug 2024 15:55:12 +0200, Cavallino wrote:

    > Co kto lubi.
    > Ja bym najpierw wyczerpał lepsze możliwości.
    > Ale jestem asertywny i nie biorę za pewnik najlepszego wyjścia, ale
    > tylko dla gwaranta.

    > Gwarantem raczej jest Kia Europe w obu przypadkach.

    Od brexitu nie byłbym taki pewny.

    Poza tym sam wiesz, ze assistance to jeszcze inna fima.

    > Z ASO należało załatwić tylko możliwość pozostawienia na naprawę.
    > O reszcie gadasz z kimś innym.

    No i jak assitance sholuje do ASO, to ASO naładuje i powie, ze auto
    naprawione :-)

    > Jak ktoś potrafi spać pół doby to może tak.

    Bateria małą mocą, 11kW, się ładuje 6h?
    To dłuższy pobyt w hotelu jest marnowaniem czasu :-)

    > Już zapomniałeś o czym gadane jest?
    > Czas jazdy się nie zmienia przecież, więc wiesz kiedy przejedziesz 400 km.

    No chyba, ze jakis korek, poszukiwanie gniazdka średniej mocy itp.

    J.