  • Data: 2024-08-29 17:32:19
    Temat: Re: Elektryczne przygody
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29-08-2024 o 16:09, J.F pisze:

    > Od brexitu nie byłbym taki pewny.
    >
    > Poza tym sam wiesz, ze assistance to jeszcze inna fima.

    I jej wystarczy info z ASO że auto oczekuje na naprawę.

    > No i jak assitance sholuje do ASO, to ASO naładuje i powie, ze auto
    > naprawione :-)

    To się ich wyśle na ładowarkę DC.
    No i to gdańskie nie powiedziało, że auto sprawne, tylko że części nie
    mają na stanie.

    > Bateria małą mocą, 11kW, się ładuje 6h?

    Więcej.
    A on miał większą ode mnie baterię.

    > To dłuższy pobyt w hotelu jest marnowaniem czasu :-)

    Czasu na sen sobie będziesz żałował nagle?

    > No chyba, ze jakis korek,

    Tylko dla elektryków czy o co chodzi?

    >poszukiwanie gniazdka średniej mocy itp.

    Przecież nie masz się ładować, tylko jechać tak żeby przejechać 400 km
    na jeden raz.