  • Data: 2024-08-27 06:54:32
    Temat: Re: Elektryczne przygody
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26-08-2024 o 20:33, J.F pisze:

    > Ale nie przysługuje, bo auto jest sprawne, jeździ.

    To dlaczego serwis chce naprawiać?
    Zostawiasz auto w serwisie i nie odbierasz bez naprawy.

    > A czy w ogóle do zrealizowania na linii KIA-PL-UK ?

    Dlaczego nie?
    Ja już kiedyś koleją z Niemiec wracałem (na samolot było za blisko).

    > Bo arytmetyka jest nieubłagana. trasa z 1700km, ze 300 przejedziesz na
    > baterii

    Jak wolniej pojedziesz, to przejedziesz i 400.

    , brakuje 1400, to trzeba ze 280kWh ... potrzeba 25h ładowania.
    > Duuuzo zwiedzania :-)

    Albo spania w hotelu - akurat czas na nockę jak znalazł.

    > dodatkowe dwa noclegi w trasie?

    Dokładnie.
    Lepsze to niż 4 4 godzinne kwitnienia w szczerym polu.

    > Bez rejestracji upierdliwe.

    Dlaczego niby?

    > Tylko 150km :-)

    > Czasu przecież tyle samo. Tylko tyle, ze można w międzyczasie cos
    > pozwiedzać.

    Iść do parku rozrywki, kimać jak biały człowiek w hotelu itd....
    Po prostu zamienić ten koszmar w przymusowe, ale fajne wakacje.