  • Data: 2015-06-20 11:47:34
    Temat: Re: Elektryczna "usterka"
    Od: "Ciemny" <a...@w...lhs.pl-na.tej.stron.ie> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciek" <m...@p...com> napisał w wiadomości
    news:55844915$0$2201$65785112@news.neostrada.pl...

    > Niedawno widziałem w moim mieście ogłoszenia o castingach do programów
    > Polsatu. Chodzi o te ich paradokumenty. Twarze nie mogą być ciągle te same
    > a ludzie za minutę sławy dadzą ze sobą zrobić cokolwiek. Nawet publicznie
    > mogą wyjść na durniów. Będą podziwiani.

    Wiesz, gimbaza chętnie zgłosi się do "pamiętników z wakacji",
    bo raz że wyjazd na rajaskie plaże gdziestam za darmo,
    opłacą pobyt i żarcie, a i wieczorem do klubu wyskoczyć na clubbing można.
    No i ten "szacun na dzielni" jak pokażą go w telewizji.
    Oczywiście najlepiej w odcinku z mięsnym jeżem czy klockiem w bidecie,
    bo wtedy większa oglądalnośc i "beka" jest....
    :)

    Pozdr. TC