  • Data: 2015-06-20 14:16:11
    Temat: Re: Elektryczna "usterka"
    Od: Maciek <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik yabba napisał:

    > OIDP to było tylko pomieszane z ustawieniami PAL - SECAM - NTSC w
    > magnetowidzie i telewizorze i cos jeszcze co nie miało prawa samo się
    > przestawić. Nie trzeba było rozbierać sprzętu. Bohater wyszedł
    > zwycięsko, bo miał swoją kasetę, a u klientki wszystkie kasety były
    > spreparowane.

    A to w takim razie oglądałem inny odcinek. Dobrze pamiętam kręcenie
    śrubą wewnątrz rolki. W ogóle mało ich programów widziałem,
    zainteresowałem sie tylko, gdy poszły reklamy, informujące z jakiej
    dziedziny będą trzepali. Po paru wpadkach, które sam potrafię
    zweryfikować, nie oglądałem reszty, na której i tak się nie znam.
    Zrozumiałem że tak samo tendencyjnie prowokują inne usterki. Show, cała
    sensacyjna otoczka, głupek z podnieceniem komentujący to co i tak widać
    na ekranie. Jestem już za stary na takie g...