  • Data: 2015-06-20 12:03:13
    Temat: Re: Elektryczna "usterka"
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciek" <m...@p...com> napisał w wiadomości
    news:558449c3$0$2201$65785112@news.neostrada.pl...

    > O ile dobrze pamiętam ten program, to pokręcili mocowaniem rolki
    > prowadzącej taśmę. Przesunęli ją góra - dół, tym samym spowodowali złe
    > prowadzenie taśmy. To się nie ma prawa stać w ramach jakiejkolwiek
    > normalnej eksploatacji ale polewę za to mieli i o to im chodziło. Dziwię
    > się, że naprawiacz bierze się za naprawę magnetowidu u klienta. Był jakiś
    > gość, który prosił o "perfumę" do czyszczenia głowic. Ten faktycznie
    > przegiął.

    OIDP to było tylko pomieszane z ustawieniami PAL - SECAM - NTSC w
    magnetowidzie i telewizorze i cos jeszcze co nie miało prawa samo się
    przestawić. Nie trzeba było rozbierać sprzętu. Bohater wyszedł zwycięsko, bo
    miał swoją kasetę, a u klientki wszystkie kasety były spreparowane.

    > Inna usterka, to rezystor w układzie wzmacniaczy RGB na płytce kineskopu.
    > Akurat to się trafia i facet zlokalizował ale przyczepili się do ceny.
    > Ichni "fachowiec" mówił, że to nie może kosztować więcej niż 30zł. U
    > klienta oczywiście, z dojazdem...
    > Wymiękłem i odpuściłem sobie ich twórczość po programie o komputerowcach.
    > Obrócili podłączenie taśmy do złącza centronix. Oczywiście samo się
    > zepsuło.

    Ich fachowcy są śmieszni z preparowaniem usterek i z tymi wycenami kosztów.
    Aż się wtedy chciało im odpisać, że ich ówczesna platforma N-ka nie jest
    warta więcej niż 5 zł miesięcznie.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba