    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    <re1k86$cjr$1$PiotrGalka@news.chmurka.net> <re1m0l$hm9$1@dont-email.me>
    <3...@t...no1>
    <re1vim$e5v$1@dont-email.me>
    <5f048ccc$0$17353$65785112@news.neostrada.pl>
    <re26ov$u63$1@dont-email.me> <s...@f...lasek.waw.pl>
    <re2n18$bf3$1@dont-email.me> <s...@f...lasek.waw.pl>
    <re3li2$3rc$1@dont-email.me> <5f058025$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    <re419d$un8$1@dont-email.me>
    <5f05bcf2$0$17357$65785112@news.neostrada.pl>
    <re4i6o$836$1@dont-email.me> <5f05e24c$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
    <re4p4a$ntv$1@dont-email.me> <5f05f37c$0$555$65785112@news.neostrada.pl>
    <re4vjd$5fj$1@dont-email.me>
    Subject: Re: Elektrotechnika prądów słabych (1918 r.)
    Date: Wed, 8 Jul 2020 22:33:48 +0200

    Użytkownik "heby" napisał w wiadomości grup
    On 08/07/2020 18:25, J.F. wrote:

    >Oni, ortodoksi głównie, są skrajnie hermetyczni.

    Ale nie wszyscy sa ortodoksami.

    >Jak byli sprytni ;) Czy byli? Troche szkoda tak zostawić fabrykę.

    Fabryka nie zniknie przeciez, a jak zniknie, to i tak by nie
    poradzili.
    A w fabryce mogli zostawic kogos do pilnowania interesu.
    A co im Niemcy zrobia, to mogli wiedziec, choc o mordowaniu jeszcze
    nie bylo mowy.

    W kazdym badz razie nie spotkalem sie opisem losow fabrykantow, ale
    moze ktos podpowie.

    >Ale z tego co pamiętam poprzez przejście przez nieskończoności. Niech
    >się wypowie jakiś matematyk, bo tam z tego co pamietam były postępy
    >niedawno.

    >Swoją drogą masz np. szeregi warunkowo zbiezne których suma jest
    >dowolna, wliczajac w to arbitralne, wyssane z palca, wartości. Ciezko
    >to nazywać sprzecznością, to taka ... cecha tych złośliwych ciągów.
    >Tam też cokolwiek == cokolwiek, tylko że nie wolno tak porównywać bo
    >to ciągi ;)

    I to chodzi. Twierdzenie Goedla, masa paradoksow - nie wszystko jest
    takie proste i definitywne.

    >Dlatego był majster i kilku uczniów. Ten mechanizm działał całkiem
    >sprawnie przez wieki zapewniając ciągłość doświadczenia i tworząc
    >niezbędne dla optymalizacji genetycznej źródło mutacji :).

    Nadal - jak chcesz zrobic Kosciol troche inny, to jest ryzyko.

    >Tego nie robią Heńki, a jak robią, to jest doskonale znana instytucja
    >usterkowania.

    Tylko co zrobic, jak pion nie wyrabia. Skuc i wstawic wiekszy ?

    To powod nie byl wtedy potrzebny :-)

    J.