eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaElektronika motoryzacyjna (amatorska) - niezawodność działania uC › Re: Elektronika motoryzacyjna (amatorska) - niezawodność działania uC
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!newsfeed.tele2net.at!aioe.
    org!.POSTED!not-for-mail
    From: Michał Smolnik <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Elektronika motoryzacyjna (amatorska) - niezawodność działania uC
    Date: Wed, 07 Mar 2012 11:01:52 +0100
    Organization: Aioe.org NNTP Server
    Lines: 26
    Message-ID: <jj7bmf$uej$1@speranza.aioe.org>
    References: <i...@4...com>
    <j...@p...onet.pl>
    <4f548670$0$26691$65785112@news.neostrada.pl>
    <jj23d7$atv$1@inews.gazeta.pl> <jj2vp3$8lq$1@news.icpnet.pl>
    <5370989238$20120305203314@squadack.com> <9...@m...uni-berlin.de>
    <7763419760$20120305220147@squadack.com> <9...@m...uni-berlin.de>
    <9461427727$20120305230855@squadack.com> <9...@m...uni-berlin.de>
    <jj4gif$ppr$1@inews.gazeta.pl>
    <20548542.5604.1331030155512.JavaMail.geo-discussion-forums@ynlw24>
    <jj4rkm$ec$1@inews.gazeta.pl> <j...@p...onet.pl>
    <jj79s7$ev5$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: /id+g9e/iELF2A97qWBwhA.user.speranza.aioe.org
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Complaints-To: a...@a...org
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux i686; rv:10.0.2) Gecko/20120216
    Thunderbird/10.0.2
    X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.2
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:627461
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 07.03.2012 10:30, sundayman pisze:
    >
    >> Tu mnie zaciekawiłeś... nie wiedziałem że szyny się smaruje.
    >> A jak tramwaj na takich posmarowanych szynach hamuje?
    >
    > Też nie wiedziałem :)
    > Po pierwsze na tych odcinkach nie hamuje (bo chodzi konkretne odcinki),
    > a po drugie myślę, że gdyby była potrzeba, to by jakoś zahamował...
    >
    > Ale to są odcinki "przejazdowe", on tam jedzie równo.

    Koledzy,
    Smaruje się nie szyny, a _obrzeża_ szyn. Chodzi o zmniejszenie zużycia
    szyn na łukach i (w drugiej kolejności) o zmniejszenie oporów jazdy na
    łukach.

    Aby nie marnować smaru układ działa np. tak, że jest czujnik drgań,
    sterownik i pompka smaru. Kiedy zbliża się pociąg (tramwaj), podawana
    jest ustalona porcja smaru. Czy tak to działa u Ciebie?
    Są układy smarowania zasilane z baterii. Pojemność baterii obliczona
    jest tak, żeby starczyła na cały pojemnik smaru. Przy wymianie pojemnika
    ze smarem - wymienia się też baterię.

    Pozdrawiam,
    --
    Michał

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: