eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaElektronika motoryzacyjna (amatorska) - niezawodność działania uCRe: Elektronika motoryzacyjna (amatorska) - niezawodność działania uC
  • Data: 2012-03-07 10:01:52
    Temat: Re: Elektronika motoryzacyjna (amatorska) - niezawodność działania uC
    Od: Michał Smolnik <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 07.03.2012 10:30, sundayman pisze:
    >
    >> Tu mnie zaciekawiłeś... nie wiedziałem że szyny się smaruje.
    >> A jak tramwaj na takich posmarowanych szynach hamuje?
    >
    > Też nie wiedziałem :)
    > Po pierwsze na tych odcinkach nie hamuje (bo chodzi konkretne odcinki),
    > a po drugie myślę, że gdyby była potrzeba, to by jakoś zahamował...
    >
    > Ale to są odcinki "przejazdowe", on tam jedzie równo.

    Koledzy,
    Smaruje się nie szyny, a _obrzeża_ szyn. Chodzi o zmniejszenie zużycia
    szyn na łukach i (w drugiej kolejności) o zmniejszenie oporów jazdy na
    łukach.

    Aby nie marnować smaru układ działa np. tak, że jest czujnik drgań,
    sterownik i pompka smaru. Kiedy zbliża się pociąg (tramwaj), podawana
    jest ustalona porcja smaru. Czy tak to działa u Ciebie?
    Są układy smarowania zasilane z baterii. Pojemność baterii obliczona
    jest tak, żeby starczyła na cały pojemnik smaru. Przy wymianie pojemnika
    ze smarem - wymienia się też baterię.

    Pozdrawiam,
    --
    Michał

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: