  • Data: 2009-03-24 18:59:14
    Temat: Re: Elektroniczna waga łazienkowa - pożeracz prądu
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 24 Mar 2009 12:34:18 +0100, sofu wrote:
    >Swoja droga to zadne wytłumaczenie, ze tania elektronika ma prawo działać
    >wadliwie. Albo niech robia dobrze, albo niech sie nie biora za robienie
    >czegokolwiek. Waga w zalozeniu ma sluzyc latami. Wymiana baterii co dwa
    >tygodnie nie powinna wchodzic w gre. Gdybym nie wyrzucił "kwita" juz bym
    >dawno pozbyl sie problemu i tej spartalonej wagi.

    Tylko najpierw zajrzyj do instrukcji czy cos tam pisza o zywotnosci
    baterii.

    Latarka tez ma sluzyc latami, ale baterie na dlugo nie starczaja, wiec
    skad pewnosc ze z wagami jest inaczej ?

    >Mysle, ze to po prostu wadliwy egzemplarz. chyba ze cala partia byla
    >spier...... i Biedronka sprzedając wagi liczyla wlasnie na to, ze ktos sie
    >"nie odliczy" ?

    Ja sie raczej zastanawiam czy ktos nie kupil wadliwej partii wag i
    Biedronce nie wcisnal. Moze nawet czesciowo nieswiadomie - informacja
    o tym ze to odrzuty mogla sie w lancuszku posrednikow zagubic.

    J.