  • Data: 2009-03-24 20:30:57
    Temat: Re: Elektroniczna waga łazienkowa - pożeracz prądu
    Od: Padre <P...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    Paw pisze:

    > hehe u mnie było tak: kupiłem w biedronce wage elektroniczną kuchenną,
    > objaw podobny: zżera szybko baterie (2xCR3), też postanowiłem
    > zdoktoryzować sie i co się okazało: obie baterie były łączone
    > RÓWNOLEGLE!, wywaliłem jedną a z drugiej zasiliłem i działa bez
    > problemów, żywotność teraz to pare miesięcy...
    W wielu myszkach baterie są równolegle i jest ok a zawsze można napisać
    że do pół roku na komplecie. Ja używam jednej baterii i działa 3
    miesiące za to mysz jest wyraźnie lżejsza. Być może przy dwóch działała
    by dłużej bo pod koniec tandem miał by mniejszą rezystancje wewnętrzną i
    dało by sie promil więcej wypompować z baterii.

    Tak przy okazji zużyte baterie dokańczam w starym chińskim budziku,
    komplet trzech nie nadających się już do niczego potrafi wydoić w pół
    roku do poniżej pół wolta na ogniwo i dalej wyje jak potępieniec.