  • Data: 2009-03-25 20:36:47
    Temat: Re: Elektroniczna waga łazienkowa - pożeracz prądu
    Od: ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Papkin pisze:

    > w sumie to nie wiem, czy lacznie rownolegle rozladowuje baterie (przez
    > opornosc wewnetrzna sasiadki)?
    >
    > Zawsze myslalem ze tak podlaczone baterie = wiecej mAh lacznej
    > pojemnosci :-)

    w praktyce: tylko w przypadku gdy rezystancja odbiornika jest o wiele
    niższa niż wewnętrzna baterii

    ja sobie zrobiłem taki układ zasilania silnika 250W z 2 akumulatorów po
    18Ah. 1:równolegle - 50% mocy silnika 2:szeregowo - 100% mocy. Fajnie to
    działało do momentu gdy nie poleciało równolegle _BEZ_ obciażenia.
    Kableki mi sie zaświeciły.....
    ToMasz