  • 41. Data: 2014-04-14 21:23:46
    Temat: Re: Elektroda.pl
    Od: "nowyr" <d...@y...pl>

    "Mario" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    news:lig8ag$r3e$1@dont-email.me...

    > Ja ma straszne poglądy dla 90% hehe.
    > uważam, że płacenie za dużegej pensji też jest podkopywaniem samego
    > siebie. Pół biedy jak jest to sprzedawca czy kierowca ale jak ktoś
    > bardziej kumaty to kłopot. Na własnej piersi wykarmisz sobie przyszłą
    > konkurencję.

    > Najlepiej kumatemu płacić 1200/mc to będzie bardziej lojalny :)
    > Skąd się takie ludki biorą?

    Tajemnicą poliszynela jest żeby płacić tyle aby pracownik wydawał pensję na
    styk. Jak ma kredyt to tym lepiej, będzie siedział cicho :-) Jak za dużo
    dostanie to jest szansa, że jeden na kilku za naszą kasę założą nam
    konkurencję :-) Ja wiem, nikt nie ma zwykle odwagi powiedzieć prawdy :-) Ja
    mówię jak jest :-)

    ---
    This email is free from viruses and malware because avast! Antivirus protection is
    active.

  • 42. Data: 2014-04-14 21:26:29
    Od: "nowyr" <d...@y...pl>

    "Marek" <f...@f...com> wrote in message

    > Ale aby nie "wyniósł" i żeby płacić mniej jest prosty sposób: nie
    > zatrudniać kumatych.

    Znaczy kumatych z żyłką do interesu. Jak pracujesz w fabryce samochodów to
    raczej jej konkurencji nie zrobisz ale jak w mniejszej firmie produkcyjnej,
    usługowej czy handlowej to robi się już kłopot.

    ---

  • 43. Data: 2014-04-14 22:59:04
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-04-14 21:23, nowyr pisze:

> [...]
    > dużo dostanie to jest szansa, że jeden na kilku za naszą kasę założą nam
    > konkurencję :-) Ja wiem, nikt nie ma zwykle odwagi powiedzieć prawdy :-)

    Czyli lepiej zatrudniać półgłówków i płacić im po 1200. A jak nie masz
    akurat klientów to można ich posyłać do zbierania jabłek w sadzie. Nie
    potrzebujesz ludzi kumatych i każdy w miarę kumaty może być dla ciebie
    śmiertelnym zagrożeniem. Trochę gówniany biznes. Taki jak właściciel.
    He he :)

    MD

  • 44. Data: 2014-04-14 23:04:14
    Od: "nowyr" <d...@y...pl>

> [...]
    > potrzebujesz ludzi kumatych i każdy w miarę kumaty może być dla ciebie
    > śmiertelnym zagrożeniem. Trochę gówniany biznes. Taki jak właściciel.

    Gówniany czy nie ale taka jest prawda :-) Każdy wybijający się zawsze jest
    zagrożeniem. o ile ten wybijający się ma możliwości przebić się. Czasem po
    prostu nie wyrobi finansowo ale w mniejszych branżach tam gdzie Ty
    pracujesz - możesz podebrać szefowi zlecenia :-)

    ---

  • 45. Data: 2014-04-14 23:10:27
    Od: "nowyr" <d...@y...pl>

    "Mario" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > potrzebujesz ludzi kumatych i każdy w miarę kumaty może być dla ciebie
    > śmiertelnym zagrożeniem.

    Ale jak cos serwisujesz, jedziesz w delegację to weź podpatrz ile wynosiła
    faktura i przy okazji zostaw swoją wizytówkę i powiedz, że zrobisz to samo
    tylko, że taniej :-) A co będzie szef tylko zabierał pieniądze a ty za niego
    musisz robić :-)

  • 46. Data: 2014-04-14 23:12:02
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-04-14 23:04, nowyr pisze:

> [...]
    > Czasem po prostu nie wyrobi finansowo ale w mniejszych branżach tam
    > gdzie Ty pracujesz - możesz podebrać szefowi zlecenia :-)

    Najlepiej jest gdy szef potrafi znajdować zlecenia a podwładni są dobrzy
    w ich realizacji. Do tego są potrzebni kumaci ludzie. Chyba że są to w
    gruncie rzeczy dość proste czynności. W takiej sytuacji nie widzę powodu
    żeby klienci płacili jakieś horrendalne ceny za swoje usługi. I nie
    zmartwię się gdy ich pracownik przejdzie na swoje i zamiast liczyć 200
    zł/h policzy sobie tylko 100. Albo po 60.

    MD

  • 47. Data: 2014-04-14 23:23:33
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-04-14 23:10, nowyr pisze:

> [...]
    > zrobisz to samo tylko, że taniej :-) A co będzie szef tylko zabierał
    > pieniądze a ty za niego musisz robić :-)

    Ja akurat jeśli robię coś na zlecenie to staram się utrzymać rozliczenia
    na przyzwoitym poziomie. I raczej nie staram się się dogadać bezpośrenio
    z klientem końcowym. Ale wkurza mnie gdy kumaci ludzie doginają za
    20-25/h i jeszcze pracodawca opóźnia się z wypłatą po 3 miesiące. Nie
    dziwię się gdy taki pracownik jest nielojalny. Jak pracodawca burak to
    sobie na to zasłużył.

    MD

  • 48. Data: 2014-04-15 00:34:49
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik nowyr napisał:
    [..]
    > Tajemnicą poliszynela jest żeby płacić tyle aby pracownik wydawał pensję
    > na styk. Jak ma kredyt to tym lepiej, będzie siedział cicho :-) Jak za
    > dużo dostanie to jest szansa, że jeden na kilku za naszą kasę założą nam

    Za czyją kasę?
    Chyba jesteś jednym z tych paniczy co to uważają pracę innych za
    obowiązek pańszczyźniany a płacę za jałmużnę. Może kiedyś życie Ci
    zweryfikuje te poglądy.

    [..]

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 49. Data: 2014-04-15 01:35:35
    Od: "nowyr" <d...@y...pl>

    "AlexY" <a...@i...pl> wrote in message

    > Za czyją kasę?

    Za kasę wypłacaną pracownikowi w formie pensji :-) Czyli za kasę pracodawcy
    :-)

    > Chyba jesteś jednym z tych paniczy co to uważają pracę innych za obowiązek
    > pańszczyźniany a płacę za jałmużnę. Może kiedyś życie Ci zweryfikuje te
    > poglądy.

    Ale ja tylko mówię jak jest :-) Nie rób sobie wycieczek osobistych :-)

  • 50. Data: 2014-04-15 11:30:02
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik nowyr napisał:

    > "AlexY" <a...@i...pl> wrote in message

    > Za kasę wypłacaną pracownikowi w formie pensji :-) Czyli za kasę
    > pracodawcy :-)

    A pracodawca dostał tą kasę od zleceniodawcy więc to nie jego kasa tylko
    kogoś jeszcze "wyżej". Łapiesz klimat?

    > Ale ja tylko mówię jak jest :-) Nie rób sobie wycieczek osobistych :-)

    Tobie się tylko wydaje że tak jest, wycieczkę osobistą dopiero mogę zrobić.

    PS: Nie wiem co mają znaczyć te uśmieszki, wydaje Ci się to zabawne?