  • 71. Data: 2014-04-16 00:38:12
    Temat: Re: Elektroda.pl
    Od: "nowyr" <d...@y...pl>

    "Mario" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    news:likaqv$ren$1@dont-email.me...

    > Bzdury. Oczywiście, że są problemy z wyciekiem poufnych informacji. Firmy
    > muszą sobie jakoś z tym radzić. Ale nie przez zatrudnianie niekumatych
    > albo płacenie im tak nisko żeby nie mieli kasy na rozkręcenie biznesu.

    Naiwny jesteś :-)
    Pierwsze co się robi to sprawdza czy pracownik będzie lojalny i nie ma
    zapędów do zbytniej przedsiębiorczości..W Warszawie podczas rekruracji
    wybiera się przyjezdnych nawet gdyby był lokalny o tych samych
    kwalifikacjach. Wiesz czemu? Bo przyjezdni są bardziej zdesperowani,
    mieszkają w wynajętym i łatwiej mieć nad nimi kontrolę :-) Przyjezdny ma
    większe koszty i mniejsze wymagania płacowe przez co trudniej mu będzie
    podkopywać dołki pod pracodawcą :-)

  • 72. Data: 2014-04-16 19:42:50
    Od: "nowyr" <d...@y...pl>

    "Bo t manager" <b...@W...poczta.wp.pl> wrote in message
    > nowyr wrote:
    >
    > [ciach]
    >>
    > Za takie praktyki to pracodawcy powinni odrazu w mazak zarobić.
    > Potem się dziwić że pół polski za granicą siedzi.

    Nie martw się :-) W UK za łóżko w pokoju z room-matami też trzeba zapłacić
    kilkaset funtów :-) Za kawalerkę z 1500 :-) Też niewiele z pensji zostanie
    :-)

  • 73. Data: 2014-04-16 23:55:59
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik nowyr napisał:
    [..]
    > Nie martw się :-) W UK za łóżko w pokoju z room-matami też trzeba
    > zapłacić kilkaset funtów :-) Za kawalerkę z 1500 :-) Też niewiele z
    > pensji zostanie :-)

    Chyba w centrum Londynu...

    --
    AlexY