  • 121. Data: 2012-04-21 14:16:52
    Temat: Re: Elektroda jeszcze raz !
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:
    > Hello AlexY,
    >
    > Friday, April 20, 2012, 10:43:26 AM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Prawo Godwina znasz?

    Nie, a powinienem?

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html

  • 122. Data: 2012-04-21 14:19:30
    Temat: Re: szybkość czytania
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik Michoo napisał:

    > Tekst daje się zrozumieć, ale jeżeli chcesz udowodnić, że 8,2 = 3,4 to
    > musisz się naprawdę postarać...

    A tak po naszemu to o co kaman?

  • 123. Data: 2012-04-21 14:22:38
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik Grejon napisał:
    > Zamknij się Yoda i żryj tego tosta

    Aż musiałem wyguglać o czym mowa... dobree :)

  • 124. Data: 2012-04-21 15:17:49
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 21.04.2012 14:19, AlexY wrote:

    > A tak po naszemu to o co kaman?

    O słowa na sekundę.

    Michoo

  • 125. Data: 2012-04-21 15:58:55
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello AlexY,

    Zdecydowanie: http://pl.wikipedia.org/wiki/Prawo_Godwina

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl.invalid

  • 126. Data: 2012-04-21 16:29:14
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 21 Apr 2012, AlexY wrote:

    > Nie, a powinienem?

    Powinienes.
    Wiedziałbys że ktos tu pomylił zasadę konstrukcyjna z konkretna
    implementacja, jak kto woli - zastosował konstrukcję "jabłka i owoce",
    a scislej faszyzm z Hitlerem.
    Do wersji z nazizmem ma się zas tak:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Faszyzm#Por.C3.B3wnanie
    _faszyzmu_z_nazizmem

    :P

    pzdr, Gotfryd

  • 127. Data: 2012-04-21 18:12:46
    Temat: Re: [MSPANC] Elektroda jeszcze raz !
    Od: "altar" <a...@x...com>

    - Tato, a kto to taki - faszyści?
    - No, synku, jak by ci to powiedzieć? Ogólnie to bardzo źli ludzie, męczą
    innych ludzi, znęcają się nad nimi.
    - Jak moderatorzy na forum, tak tato?
    - Chociaż, synku, z drugiej strony, nie tacy oni źli, ci faszyści.

    (joemonster.org)

  • 128. Data: 2012-04-21 19:25:25
    Od: MKi <e...@t...op.pl>

    > Ależ...
    > Bierzemy w Wordzie małe "ma", zaznaczamy, dajemy font size "48"
    > i już mamy duże litery. Małe :>
    > W roli argumentacji występuje "wielki człowiek" ;)
    > (czy ja wiem, może Napoleon byłby na miejscu?)

    Nie znacie się.
    Proszę używać terminów "majuskuła" ew. "wersaliki".
    Ciekawe, czy ktoś jeszcze pamięta tę zanikającą
    terminologię (inne trudne słowa: kapitaliki, antykwa...)

    Pozdrowienia,
    MKi

  • 129. Data: 2012-04-21 19:45:49
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:

    > Zdecydowanie: http://pl.wikipedia.org/wiki/Prawo_Godwina

    Cóż, chcesz to sobie generalizuj i stosuj (być może nawet słuszne) tego
    typu reguły, nie zmienia to faktu że osobiście dostrzegam czystki
    aryjskie w wiadomym miejscu. Zaś stwierdzenie o "przegranej dyskusji"
    brzmi niczym groźba - użyjesz takiego porównania - przegrałeś... śmiech
    na sali.

  • 131. Data: 2012-04-21 20:10:01
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello altar,

    Saturday, April 21, 2012, 6:12:46 PM, you wrote:

    [...]

    Było. Przed chwilą. I wystarczy.

    --
    Best regards,