eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › Elastyczność silnika
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 49

  • 11. Data: 2010-10-01 01:49:52
    Temat: Re: Elastyczność silnika
    Od: mw <m...@g...com>

    On Oct 1, 1:00 am, Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> wrote:
    [...]
    > Cały film na III biegu.
    Na trójce i się wozisz, zrób tak na 5tce ;-)
    BPMSPANC :-D


  • 12. Data: 2010-10-01 02:56:50
    Temat: Re: Elastyczność silnika
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin fuen

    > http://www.youtube.com/watch?v=XqyOfjglzB4
    >
    > zwykły trzylitrowy diesel
    >
    > a twoja benzynka to o jakiej pojemnosci ?

    Pokaż jak jedzie trzylitrowy diesel bez doładowania.

    --
    ignorance is bliss


  • 13. Data: 2010-10-01 07:23:17
    Temat: Re: Elastyczność silnika
    Od: "Agent" <w...@o...ue>


    Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości
    news:4ca508ca$0$21010$65785112@news.neostrada.pl...
    >W temacie tradycyjnych flameów o elastyczności:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=fyZ4SZtPXKo
    >
    > Tak to wygląda w silniku benzynowym.
    > A więc trochę ponad 13 krotna rozpiętość obrotów przy których silnik
    > całkiem żwawo popycha samochód.
    >
    Bo wszyscy mylą eleastycznośc silnika z "kopem" od niskich obrotów. Mówi się
    że diesel jest bardziej elastyczny bo ciągnie juz od dołu a to nie prawda.
    Znaczy ciągnie ale to nie znaczy że jest elastyczny.



  • 14. Data: 2010-10-01 07:38:15
    Temat: Re: Elastyczność silnika
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 01 Oct 2010 00:01:48 +0200, Tomasz Pyra wrote:
    >W temacie tradycyjnych flameów o elastyczności:
    >http://www.youtube.com/watch?v=fyZ4SZtPXKo
    >
    >Tak to wygląda w silniku benzynowym.
    >A więc trochę ponad 13 krotna rozpiętość obrotów przy których silnik
    >całkiem żwawo popycha samochód.

    Niezle niezle, ale co to za silnik ?

    Taki "zwykly 1.6" ma spore trudnosci z praca na V ponizej 40-50km.

    "zwykly TD" z niskimi obrotami pracuje lepiej, ale tez nie ciagnie.

    J.




  • 15. Data: 2010-10-01 08:37:04
    Temat: Re: Elastyczność silnika
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Agent

    > Bo wszyscy mylą eleastycznośc silnika z "kopem" od niskich obrotów. Mówi
    > się że diesel jest bardziej elastyczny bo ciągnie juz od dołu a to nie
    > prawda. Znaczy ciągnie ale to nie znaczy że jest elastyczny.

    Diesel nie ciągnie "już od dołu", ale wyłącznie na dole.

    --
    ignorance is bliss


  • 16. Data: 2010-10-01 09:35:21
    Temat: Re: Elastyczność silnika
    Od: "Agent" <w...@o...ue>


    Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości
    news:4ca58190$0$27028$65785112@news.neostrada.pl...
    > begin Agent
    >
    >> Bo wszyscy mylą eleastycznośc silnika z "kopem" od niskich obrotów. Mówi
    >> się że diesel jest bardziej elastyczny bo ciągnie juz od dołu a to nie
    >> prawda. Znaczy ciągnie ale to nie znaczy że jest elastyczny.
    >
    > Diesel nie ciągnie "już od dołu", ale wyłącznie na dole.
    >
    No 3-4 tys to juz dla mnie średnie obroty. Na samym dole nie ciągnie.



  • 17. Data: 2010-10-01 10:32:56
    Temat: Re: Elastyczność silnika
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-10-01 07:23, Agent pisze:
    >
    > Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości
    > news:4ca508ca$0$21010$65785112@news.neostrada.pl...
    >> W temacie tradycyjnych flameów o elastyczności:
    >>
    >> http://www.youtube.com/watch?v=fyZ4SZtPXKo
    >>
    >> Tak to wygląda w silniku benzynowym.
    >> A więc trochę ponad 13 krotna rozpiętość obrotów przy których silnik
    >> całkiem żwawo popycha samochód.
    >>
    > Bo wszyscy mylą eleastycznośc silnika z "kopem" od niskich obrotów. Mówi
    > się że diesel jest bardziej elastyczny bo ciągnie juz od dołu a to nie
    > prawda. Znaczy ciągnie ale to nie znaczy że jest elastyczny.

    Tzn. może i ciągnie, ale to już wcale nie jest dół.

    Nieporozumienie bierze się raczej stąd że 2000rpm w dieslu to już wcale
    nie są niskie obroty, a prawie połowa drogi do redline - powiedzmy że w
    kwestii "niskości" odpowiadają 3000rpm w benzynie kiedy to większość
    silników również zaczyna się budzić.



  • 18. Data: 2010-10-01 12:54:20
    Temat: Re: Elastyczność silnika
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2010-10-01 02:56, to pisze:
    > begin fuen
    >
    >> http://www.youtube.com/watch?v=XqyOfjglzB4
    >>
    >> zwykły trzylitrowy diesel
    >>
    >> a twoja benzynka to o jakiej pojemnosci ?
    >
    > Pokaż jak jedzie trzylitrowy diesel bez doładowania.
    >
    Weź balerona 300D ;)

    Pozdrawiam !!


  • 19. Data: 2010-10-01 13:19:22
    Temat: Re: Elastyczność silnika
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości:

    > Chodziło o elastyczność. Czyli o to, że na jednym biegu da się
    > przyspieszyć trzynastokrotnie.

    Pokaz mi proszę definicję elastyczności (ale nie taką z pseudo portalów
    moto) i wskaź proszę czemu w niej nie ma podobnego stwierdzenia do tego co
    napisałeś powyżej:
    "na jednym biegu da się przyspieszyć trzynastokrotnie"

    Vectra B 1.7 TD na 4. biegu da radę od 20 do 140 km/h....i to oznacza że
    silnik jest elastyczny ? NIE. Bo jak siądzie 4 osoby i będę jechał na 4.
    biegu 2500 obr. (~ 110 kmh) to w połowie wzniesienia (o nachyleniu ~ 10%)
    obroty i prędkość zacznie spadać - i to jest właśnie elastyczność silnika -
    zdolność pokonywania zmiennych obciążeń bez spadku prędkości.

    BTW:
    Nie ma się co chwali bo twój silnik nie ma takich rewelacyjnych
    przyspieszeń. Z twojego filmiku wynika że:
    na 3. 60 - 100 km/h ~ 6 sec.
    100 - 160 km/h ~ 8.5 sec.

    Passek 1.9 TDI 130 @ 170 robi odpowiednio: 3.5 sec. i 8.5 sec.

    Pozdr.

    Bugatti


  • 20. Data: 2010-10-01 13:34:26
    Temat: Re: Elastycznoœć silnika
    Od: Rafał Grzelak <n...@d...com>

    J.F. wrote:

    > On Fri, 01 Oct 2010 00:01:48 +0200, Tomasz Pyra wrote:
    > > W temacie tradycyjnych flameów o elastyczności:
    > > http://www.youtube.com/watch?v=fyZ4SZtPXKo
    > >
    > > Tak to wygląda w silniku benzynowym.
    > > A więc trochę ponad 13 krotna rozpiętość obrotów przy których
    > > silnik całkiem żwawo popycha samochód.
    >
    > Niezle niezle, ale co to za silnik ?
    >
    > Taki "zwykly 1.6" ma spore trudnosci z praca na V ponizej 40-50km.

    Dlatego po miescie jezdzi sie 60 :)

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

strony : 1 . [ 2 ] . 3 ... 5


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: