-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: J.F. <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Elastyczność silnika
Date: Fri, 01 Oct 2010 07:38:15 +0200
Organization: -
Lines: 18
Message-ID: <m...@4...com>
References: <4ca508ca$0$21010$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1285911489 13279 82.143.187.50 (1 Oct 2010 05:38:09 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 1 Oct 2010 05:38:09 +0000 (UTC)
X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2314509
[ ukryj nagłówki ]On Fri, 01 Oct 2010 00:01:48 +0200, Tomasz Pyra wrote:
>W temacie tradycyjnych flameów o elastyczności:
>http://www.youtube.com/watch?v=fyZ4SZtPXKo
>
>Tak to wygląda w silniku benzynowym.
>A więc trochę ponad 13 krotna rozpiętość obrotów przy których silnik
>całkiem żwawo popycha samochód.
Niezle niezle, ale co to za silnik ?
Taki "zwykly 1.6" ma spore trudnosci z praca na V ponizej 40-50km.
"zwykly TD" z niskimi obrotami pracuje lepiej, ale tez nie ciagnie.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 01.10.10 08:37 to
- 01.10.10 09:35 Agent
- 01.10.10 10:32 Tomasz Pyra
- 01.10.10 12:54 Czarek Daniluk
- 01.10.10 13:34 Rafał Grzelak
- 01.10.10 13:19 Bugatti
- 01.10.10 16:00 V-Tec
- 01.10.10 16:17 kamil
- 01.10.10 16:33 kamil
- 01.10.10 16:36 kamil
- 01.10.10 16:38 kamil
- 01.10.10 17:00 MarcinJM
- 01.10.10 17:37 Czarek Daniluk
- 01.10.10 17:51 DoQ
- 01.10.10 18:24 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
Najnowsze wątki
- 2025-02-10 Spalił się spaliniak
- 2025-02-10 zarowka wifi - z sensowna apka lub lepiej albo lokalnie lub przez web. I zeby harmonogram miala
- 2025-02-10 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-10 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2025-02-10 Dlaczego takie preferencje banków?
- 2025-02-10 Białystok => iOS Developer (Swift) <=
- 2025-02-10 Mińsk Mazowiecki => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-10 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-10 Współczesne mierniki zniekształceń nieliniowych THD audio, produkują jakieś?
- 2025-02-10 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-10 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-02-10 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-02-10 Chrzanów => NodeJS Developer <=
- 2025-02-10 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-10 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=