-
21. Data: 2010-10-01 16:00:40
Temat: Re: Elastyczność silnika
Od: V-Tec <v...@z...pl>
W dniu 2010-10-01 12:54, Czarek Daniluk pisze:
> W dniu 2010-10-01 02:56, to pisze:
>> begin fuen
>>
>>> http://www.youtube.com/watch?v=XqyOfjglzB4
>>>
>>> zwykły trzylitrowy diesel
>>>
>>> a twoja benzynka to o jakiej pojemnosci ?
>>
>> Pokaż jak jedzie trzylitrowy diesel bez doładowania.
>>
> Weź balerona 300D ;)
LOL :) Lepiej "beczkę" 300D :) Chociaż 300D w baleronie zaskoczyło mnie
kulturą pracy (R6) i wytrzymałością (600-700kkm bez problemu).
W.
-
22. Data: 2010-10-01 16:17:31
Temat: Re: Elastyczność silnika
Od: "kamil" <k...@s...com>
"fuen" <fuen[spam]@wp.pl> wrote in message
news:i833b9$ils$1@news.dialog.net.pl...
> http://www.youtube.com/watch?v=XqyOfjglzB4
>
> zwykły trzylitrowy diesel
Nie zwykly, tylko zmapowany na 371bhp i 718nm.
> a twoja benzynka to o jakiej pojemnosci ?
Tu masz zwykle 2.0 turbo 224KM (nie moj film, ale samochod ten sam). O
polowe mniej mocy od tego diesla.
http://www.youtube.com/watch?v=CEEzDO8Ar_8
Argument o zmianie biegow mozesz odpuscic, po to mam skrzynie, zeby machac.
Gdybym ten samochod dlubnal na 371bhp, zjadlby to BMW z pierwszego filmu na
dowolnym biegu.
Pozdrawiam
Kamil
-
23. Data: 2010-10-01 16:33:26
Temat: Re: Elastyczność silnika
Od: "kamil" <k...@s...com>
"kamil" <k...@s...com> wrote in message
news:i84qht$29e$1@inews.gazeta.pl...
>
>
> "fuen" <fuen[spam]@wp.pl> wrote in message
> news:i833b9$ils$1@news.dialog.net.pl...
>> http://www.youtube.com/watch?v=XqyOfjglzB4
>>
>> zwykły trzylitrowy diesel
>
> Nie zwykly, tylko zmapowany na 371bhp i 718nm.
>
>> a twoja benzynka to o jakiej pojemnosci ?
>
> Tu masz zwykle 2.0 turbo 224KM (nie moj film, ale samochod ten sam). O
> polowe mniej mocy od tego diesla.
>
> http://www.youtube.com/watch?v=CEEzDO8Ar_8
Elastycznosc turbo diesla 371koni vs turbo benzyna:
310KM 100-200 na 4 biegu w 11.2 sek
http://www.youtube.com/watch?v=pnUgNNAh9fw
Tutaj mocy nie podal, ale 1.4bara w silniku imprezy to jakies 310-330 kucy
jesli dobrze zmapowane. 100-200 w 10.8 sek:
http://www.youtube.com/watch?v=pnUgNNAh9fw
Sporo slabsze turbo benzyny kopia dupsko temu smierdziuchowi bez problemow.
Gdzie ta elastycznosc diesla niby? :)
Pozdrawiam
Kamil
-
24. Data: 2010-10-01 16:36:39
Temat: Re: Elastyczność silnika
Od: "kamil" <k...@s...com>
"kamil" <k...@s...com> wrote in message
news:i84rfn$50g$1@inews.gazeta.pl...
> Tutaj mocy nie podal, ale 1.4bara w silniku imprezy to jakies 310-330 kucy
> jesli dobrze zmapowane. 100-200 w 10.8 sek:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=pnUgNNAh9fw
Zly link, tu jest wlasciwy:
http://www.youtube.com/watch?v=LEqpV2ORTCM
Pozdrawiam
Kamil
-
25. Data: 2010-10-01 16:38:00
Temat: Re: Elastyczność silnika
Od: "kamil" <k...@s...com>
"kamil" <k...@s...com> wrote in message
news:i84rlo$5gt$1@inews.gazeta.pl...
> "kamil" <k...@s...com> wrote in message
> news:i84rfn$50g$1@inews.gazeta.pl...
>
>> Tutaj mocy nie podal, ale 1.4bara w silniku imprezy to jakies 310-330
>> kucy jesli dobrze zmapowane. 100-200 w 10.8 sek:
>>
>> http://www.youtube.com/watch?v=pnUgNNAh9fw
>
> Zly link, tu jest wlasciwy:
Tfu, tutaj:
http://www.youtube.com/watch?v=Dwo2BNDnXJg
Czas do domu, za duzo tego na piatek. :)
Pozdrawiam
Kamil
-
26. Data: 2010-10-01 17:00:42
Temat: Re: Elastyczność silnika
Od: MarcinJM <m...@i...pl>
W dniu 2010-10-01 00:01, Tomasz Pyra pisze:
> W temacie tradycyjnych flameów o elastyczności:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=fyZ4SZtPXKo
>
> Tak to wygląda w silniku benzynowym.
> A więc trochę ponad 13 krotna rozpiętość obrotów przy których silnik
> całkiem żwawo popycha samochód.
A tu zwykly sc 1.2:
http://www.youtube.com/watch?v=gBH5KpTLpsg
3 bieg od 2 tys obrotow do 6 tys.
--
Pozdrawiam
MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl
-
27. Data: 2010-10-01 17:37:42
Temat: Re: Elastyczność silnika
Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>
W dniu 2010-10-01 16:00, V-Tec pisze:
> LOL :) Lepiej "beczkę" 300D :) Chociaż 300D w baleronie zaskoczyło mnie
> kulturą pracy (R6) i wytrzymałością (600-700kkm bez problemu).
>
> W.
Pracuje pięknie.
Leyland w LT też bardzo ładnie "gada", R5 TDI ze starych audi setek też
ładnie gulgocze :)
Wszystko co ma więcej cylindrów niż 4 będzie ładniej pracowało niż 4 :D
Nic nie przebije fiata 500CC Twin Air - na obrotach gada jak rasowe
CC700, 126Bis :)
Pozdrawiam !!
-
28. Data: 2010-10-01 17:51:44
Temat: Re: Elastyczność silnika
Od: DoQ <p...@g...com>
Tomasz Pyra pisze:
> W temacie tradycyjnych flameów o elastyczności:
> http://www.youtube.com/watch?v=fyZ4SZtPXKo
> Tak to wygląda w silniku benzynowym.
Jakis czas temu wrzucalem cos w podobnym temacie - chodzilo o to ze nie
trzeba krecic benzyny zeby normalnie przyspieszac i nie dusic silnika.
3.0 V6 manual.
http://www.youtube.com/watch?v=L-RW7OPgInw
http://www.youtube.com/watch?v=Mg9dOfarPms
http://www.youtube.com/watch?v=Zq5QS7SGYrM
Normalnie jak dizel ;)
Pozdrawiam
Pawel
-
29. Data: 2010-10-01 18:24:58
Temat: Re: Elastyczność silnika
Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
W dniu 2010-10-01 13:19, Bugatti pisze:
> Bo jak siądzie 4 osoby i będę jechał na 4.
> biegu 2500 obr. (~ 110 kmh) to w połowie wzniesienia (o nachyleniu ~
> 10%) obroty i prędkość zacznie spadać
Mylisz elastyczność z mocą.
Jak silnik jest słaby do masy którą musi poruszyć, to ma problemy z
pokonywaniem wzniesień.
Silnik z malucha miałby w tych okolicznościach problem na każdym biegu,
co jednak nic nie mówi o jego elastyczności.
-
30. Data: 2010-10-01 18:33:25
Temat: Re: Elastyczno?ć silnika
Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
W dniu 2010-10-01 07:38, J.F. pisze:
> On Fri, 01 Oct 2010 00:01:48 +0200, Tomasz Pyra wrote:
>> W temacie tradycyjnych flameów o elastyczności:
>> http://www.youtube.com/watch?v=fyZ4SZtPXKo
>>
>> Tak to wygląda w silniku benzynowym.
>> A więc trochę ponad 13 krotna rozpiętość obrotów przy których silnik
>> całkiem żwawo popycha samochód.
>
> Niezle niezle, ale co to za silnik ?
>
> Taki "zwykly 1.6" ma spore trudnosci z praca na V ponizej 40-50km.
U mnie to są dwa 1.6 w układzie V.
Zwykły silnik w Swifcie który ma 92KM czy Corolli 86KM też tak potrafi,
no może nie od 500rpm, a trochę wyżej, ale charakterystyka będzie dość
podobna.
Pytanie tylko czy około 20% mocy maksymalnej dostępne przy niskich
obrotach wystarczy do poruszenia ciężkiej budy.
Jak jest ponad 200KM, to nie ma problemu, jak około 90KM to już nie
będzie to tak efektowne.