-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: Rafał Grzelak <n...@d...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Elastycznoć silnika
Date: Fri, 1 Oct 2010 13:34:26 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 19
Message-ID: <x...@n...onet.pl>
References: <4ca508ca$0$21010$65785112@news.neostrada.pl>
<m...@4...com>
NNTP-Posting-Host: 228-bem-18.acn.waw.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1285932858 6982 85.222.9.228 (1 Oct 2010 11:34:18 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 1 Oct 2010 11:34:18 +0000 (UTC)
User-Agent: XanaNews/1.18.1.6
X-Ref: news.onet.pl ~XNS:000000D6
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2314619
[ ukryj nagłówki ]J.F. wrote:
> On Fri, 01 Oct 2010 00:01:48 +0200, Tomasz Pyra wrote:
> > W temacie tradycyjnych flameów o elastyczności:
> > http://www.youtube.com/watch?v=fyZ4SZtPXKo
> >
> > Tak to wygląda w silniku benzynowym.
> > A więc trochę ponad 13 krotna rozpiętość obrotów przy których
> > silnik całkiem żwawo popycha samochód.
>
> Niezle niezle, ale co to za silnik ?
>
> Taki "zwykly 1.6" ma spore trudnosci z praca na V ponizej 40-50km.
Dlatego po miescie jezdzi sie 60 :)
--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl
Następne wpisy z tego wątku
- 01.10.10 13:19 Bugatti
- 01.10.10 16:00 V-Tec
- 01.10.10 16:17 kamil
- 01.10.10 16:33 kamil
- 01.10.10 16:36 kamil
- 01.10.10 16:38 kamil
- 01.10.10 17:00 MarcinJM
- 01.10.10 17:37 Czarek Daniluk
- 01.10.10 17:51 DoQ
- 01.10.10 18:24 Tomasz Pyra
- 01.10.10 18:33 Tomasz Pyra
- 01.10.10 20:52 V-Tec
- 01.10.10 21:11 Bugatti
- 01.10.10 21:46 DoQ
- 01.10.10 21:53 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
Najnowsze wątki
- 2025-02-10 Spalił się spaliniak
- 2025-02-10 zarowka wifi - z sensowna apka lub lepiej albo lokalnie lub przez web. I zeby harmonogram miala
- 2025-02-10 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-10 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2025-02-10 Dlaczego takie preferencje banków?
- 2025-02-10 Białystok => iOS Developer (Swift) <=
- 2025-02-10 Mińsk Mazowiecki => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-10 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-10 Współczesne mierniki zniekształceń nieliniowych THD audio, produkują jakieś?
- 2025-02-10 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-10 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-02-10 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-02-10 Chrzanów => NodeJS Developer <=
- 2025-02-10 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-10 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=