-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED.alfa.uwb.edu.pl!not-for-mail
From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
Newsgroups: pl.sci.inzynieria
Subject: Re: Ekspres do kawy i glony
Date: Fri, 26 Apr 2024 21:21:21 +0200
Organization: : : :
Message-ID: <s...@f...lasek.waw.pl>
References: <uuug89$nve$1$PeJot@news.chmurka.net>
<uuugkm$odc$1$PeJot@news.chmurka.net>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<uuukc6$rfm$1$PeJot@news.chmurka.net>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<3...@h...invalid>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<105oqqdsd905e$.1fncmiq4vyy4n.dlg@40tude.net>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<ify62kjdtzyd$.1ucj087jyejmv$.dlg@40tude.net>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<almarsoft.2558532918229259060$marico@news.chmurka.net>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<ec3qy75acxvl$.15bdkl2tun4z0$.dlg@40tude.net>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<1b6b0ywwb8it1$.1agg9sybvefro$.dlg@40tude.net>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<6chet4e6ekso$.1qakmuznuiftu.dlg@40tude.net>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<fhs2f14k42jx.x5toy79kprxq$.dlg@40tude.net>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Info: news.icm.edu.pl; posting-host="alfa.uwb.edu.pl:212.33.73.136";
logging-data="3494295"; mail-complaints-to="u...@n...icm.edu.pl"
User-Agent: slrn/pre1.0.4-9 (Linux)
Cancel-Lock: sha1:glMCErvsixyTfMCSonnvadZbxZ4=
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:49612
[ ukryj nagłówki ]Pan J.F napisał:
>> Koncepcje obu silników są przeciwstawne. W wysokoprężnym chodzi o to,
>> by wtrysnąć paliwo z dala od ścianki głowicy, bo tam powietrze po
>> sprężeniu nie miało jak się ochłodzić. W średnioprężnym odwrotnie
>> -- tam żelastwo jest rozgrzane bardziej od powietrza.
>
> IMO - koncepcja jest rózna przede wszystkim w tym, ze w benzyniaku
> mieszanka ma się zapalic od iskry. Sama z siebie nie powinna.
Nie chodzi o benzyniaka, tylko o silnik średnioprężny (hot bulb engine).
Na przykład taki:
https://youtu.be/5pez_Ev-WX8
On może spalać nie tylko surową ropę naftową, ale na przykład smalec.
--
Jarek
Najnowsze wątki z tej grupy
- most kilometrowy
- kladka Zagorze
- zapora Zagorze
- Rodzaj przekładni planetarnej z
- Zapora Stronie Śląskie cd
- Filtr do pompy ruskiej
- Wyważanie kół rowerowych
- Belka
- Precyzyjne cięcie opony samochodowej
- Nieparzyste dmuchanie
- Klej "samopoziomujący"
- Kocioł CO po raz kolejny
- zapora Stronie Slaskie
- powodz
- Nie atom tylko fotowoltanika i elektroliza
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 13. Raport Totaliztyczny: Powszechna Deklaracja Praw Człowieka Nie Chroni Przed Wyzyskiem Ani Przed Eksploatacją
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=