  • Data: 2018-05-31 22:38:34
    Temat: Re: Eksperymenty ze starymi procesorami - MOS6502
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kasik" <k...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:pepic4$tbd$3@dont-email.me...

    > Domyślam się, że gorzała nie była ze sklepu, lecz robiona ze spirytusu
    > przeznaczonego do konserwacji styków ;)

    Akurat nasza była składkowa, choć częściej ze spirytu, bo taniej, to, co nam
    akurat dawali, to było skażone, czym, to nie wiem, zapaszek dziwny miało,
    choć odcień raczej neutralny, może ciut zażółcony. Ale o innych centralach
    słyszałem to, co mówisz, jak najbardziej. Ekipa, oczywiście, bardzo pilnie
    te styki czyściła :)

    --
    Pies może złamać serce tylko raz,
    kiedy jego własne przestaje bić...