  • Data: 2018-06-02 08:13:49
    Temat: Re: Eksperymenty ze starymi procesorami - MOS6502
    Od: Andrzej <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-06-02 o 00:48, J.F. pisze:
> [...]
    >>> http://www.ffd2.com/fridge/docs/6502-NMOS.extra.opco
    des

    > Tego nie mozesz pamietac, bo to nieoficjalne bylo.
    > Mnemonik tez nieoficjalny.
    >
    > J.

    Czy był oficjalny, czy nie tego nie pamiętam. Pamiętam , że coś takiego
    napisałem. Gdzieś nawet w śmieciach plącze się wydruk.Rozgryzaliśmy z
    kolegami różne wersje Basic'a, w tym BASIC C64. A pamięta ktoś "Smutny
    Basic", tzn. Basic z Amaterskiego Radia napisany przez inż. Smutnego?