  • 41. Data: 2014-11-28 19:12:18
    Temat: Re: Ekonomiczna jazda - jak to wkoncu jest ??
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    dyskusyjnych:rj70n3dggtgd$....@4...n
    et...

    Dnia Fri, 28 Nov 2014 11:19:16 +0100, Ghost napisał(a):

    >Dokładnie. A przy tym myślimy czy na pewno mamy taką V aby trafić na
    >zielone. Bez myślenia ani rusz.

    naczy pełen wkurw reszty i zero oszczednosci

  • 42. Data: 2014-11-28 19:49:22
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 28 Nov 2014 19:12:18 +0100, Ghost napisał(a):

    > naczy pełen wkurw reszty i zero oszczednosci

    Ścigancie, wkurw zostawiaj w domku. A co do oszczędności to niby
    dlaczego oszczędna jazda ma być nieoszczędna? I jaki zysk masz z
    wcześniejszego zameldowania się na czerwonym?
    Aaa, lubisz być pierwszy na mecie... :) Przyzwyczajenie jeszcze z
    przedszkola, nie?
    --
    Jacek

  • 43. Data: 2014-11-28 20:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ghost g...@e...com ...

    > naczy pełen wkurw reszty

    O kim mówisz?

    > i zero oszczednosci

    Bo?

  • 44. Data: 2014-11-28 21:46:26
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2014-11-28 18:42, J.F. pisze:
    > Użytkownik "re" napisał w wiadomości grup
    > Użytkownik "Myjk"

    > W sensie ze hamowac silnikiem zamiast hamulcem na luzie ?
    > Owszem, zysk jakis na tym jest, ale raczej znikomy.
    > Ekojazda polega na tym, zeby nie wciskac gazu, jak troche pozniej ma to
    > owocowac wciskaniem hamulca :-)

    i w taki sposób we Wro ruszają spod świateł jakby sie modlili albo mieli
    pociąg z węglem do dupy przyczepiony. bo po co się ruszać jak za chwilę
    trzeba zwolnić. więc się ruszają dopiero jak mają 50 metrów wolnego
    przed sobą. nie ma znaczenia ze trzech przejedzie na światłach zamiast
    ośmiu ... eko można sobie uprawiać w polu albo w nocy. przez ekomodlitwy
    skrzyżowaniowe po mieście jeździ się koszmarnie

    @

  • 45. Data: 2014-11-28 21:55:13
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 28 Nov 2014 11:14:48 +0000 (UTC), masti

    > Jak chcesz trollować to potrenuj.

    Żebym nie wiem ile trenował, tobie i tak nie dorównam.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 46. Data: 2014-11-28 21:58:44
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    net...

    >Ścigancie

    chybaciepojebauo

  • 47. Data: 2014-11-28 21:59:28
    Od: masti <g...@t...hell>

    Myjk wrote:

    > Fri, 28 Nov 2014 11:14:48 +0000 (UTC), masti

    > Żebym nie wiem ile trenował, tobie i tak nie dorównam.

    cienizna, cienizna.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 48. Data: 2014-11-28 22:00:25
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    7.0.0.1...

    Użytkownik Ghost g...@e...com ...

    >O kim mówisz?

    tych którzy sie nie zmieszczą na światłach, bądź tych którzy nie maja wjazdu
    z podrzędnych bo się miszczowie toczą

    >Bo?

    bo fizyka

  • 49. Data: 2014-11-28 22:15:21
    Od: mk <m...@i...pl>

    W dniu 2014-11-28 21:46, Artur Miller pisze:

> [...]
    > ośmiu ... eko można sobie uprawiać w polu albo w nocy. przez ekomodlitwy
    > skrzyżowaniowe po mieście jeździ się koszmarnie

    Jest racja i nie ma racji.
    Niestety nie ma złotego środka między prędkością i tempem.
    Można przywołać dużo przykładów za i przeciw.
    Ilu jest kierowców tyle technik dojazdu do skrzyżowania i ruszania z niego.
    Moja żona do dzisiaj twierdzi, że ją uczyli na kursie, żeby przed
    skrzyżowaniem "wrzucić" 2 bieg. Nie jest ważne, że jedzie na sprzęgle
    200m do krzyżówki, ważne żeby wrzucić 2 bieg.
    Tragedia:(

    pzdr
    Mk1973

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 50. Data: 2014-11-28 22:24:03
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 28 Nov 2014 21:58:44 +0100, Ghost napisał(a):

    > chybaciepojebauo

    Jednak p.m.s najobfitsza we wszelkiego rodzaju inwalidów umysłowych ze
    wszystkich znanych mi grup. No, może oprócz pl.soc.religia i alt.pl.dupa
    :) Na tą ostatnią byś pasował :)
    --
    Jacek