  • 101. Data: 2014-11-30 16:07:10
    Temat: Re: Ekonomiczna jazda - jak to wkoncu jest ??
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-11-30 15:59, Budzik wrote:

    > Ototototo własnie chodzi! I ci sa najgorsi!

    Ja osobiscie raczej takich nie spotykam, ale się zgadzam - też by mnie
    wkurzali:P

    Shrke

  • 102. Data: 2014-11-30 16:25:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Ototototo własnie chodzi! I ci sa najgorsi!

    Nie, najgorsi są tacy z zacięciem kapeluszniczym.

  • 103. Data: 2014-11-30 18:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Nie, najgorsi są tacy z zacięciem kapeluszniczym.

    Kapelusznicy z zacieciem kapeluszniczym? Hmm... To juz chyba fobia...

  • 104. Data: 2014-11-30 19:38:37
    Od: "Axel" <a...@o...pl>

    "Jacek Maciejewski" wrote in message

    > Nie. Ale zapewne dostrzegasz różnicę w bezpieczeństwie pomiędzy manewrem
    > (tu - zwiększeniem prędkości) wykonywanym w nagły sposób a tym samym
    > manewrem wykonywanym powoli? Jesli nie, zaliczasz się do wściekłych :) i
    > w zasadzie nie ma co z tobą rozmawiać. Prościej jest poczekać aż się
    > rozbijesz. Oby o słup a nie o innego poprawnie jeżdżącego kierowcę.

    Tak, po tych tekstach rzeczywiście nie mamy o czym rozmawiać.

    --
    Axel

  • 105. Data: 2014-11-30 22:12:35
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Axel" napisał w wiadomości grup

    >Tak, po tych tekstach rzeczywiście nie mamy o czym rozmawiać.

    Ale wiesz, może być tak, ze maciejewski traci nad sobą kontrole w sytuacjach
    zupełnie normalnych dla każdego innego kierowcy i stad te jego obawy.

  • 106. Data: 2014-11-30 23:07:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    .0.0.1...
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Kapelusznicy z zacieciem kapeluszniczym? Hmm...

    Dokładnie.
    Nie dość że wlecze się taki po drodze i blokuje normalny ruch, to jeszcze
    próbuje zmusić innych, żeby wlekli się tak samo jak on.
    Pierdzieląc przy okazji bez ładu i składu o przepisach czy spalaniu paliwa,
    również na grupach, tak jakby kogoś interesowały jego problemy z własną
    osobowością czy wypłącalnością.

    >To juz chyba fobia...

    Na kapeluszników?
    Zawsze.

  • 107. Data: 2014-12-01 00:43:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

> [...]
    > paliwa, również na grupach, tak jakby kogoś interesowały jego problemy
    > z własną osobowością czy wypłącalnością.

    Wybacz ale nie interesują mnie Twoje problemy z własną osobowościa.

  • 108. Data: 2014-12-01 08:33:05
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    "Ghost" wrote in message news:547b8847$0$2641$65785112@news.neostrada.pl...

    > Ale wiesz, może być tak, ze maciejewski traci nad sobą kontrole w
    > sytuacjach zupełnie normalnych dla każdego innego kierowcy i stad te jego
    > obawy.

    Możliwe. Ale równie możliwe jest, że doświadczenie za kierownicą ma
    wyłącznie z gier komputerowych. Bo jeśli twierdzi, że wolne wykonanie
    manewru jest bezpieczniejsze niż szybkie, to chyba nigdy nie wyprzedzał
    innego samochodu na drodze.

    --
    Axel

  • 109. Data: 2014-12-01 10:11:37
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 1 Dec 2014 08:33:05 +0100, Axel napisał(a):

> [...]
    > wyłącznie z gier komputerowych. Bo jeśli twierdzi, że wolne wykonanie
    > manewru jest bezpieczniejsze niż szybkie, to chyba nigdy nie wyprzedzał

    1. Jeżdziłem samochodem kiedy większość z was na cycku wisiała albo była
    dopiero w planie.
    2. W owym czasie też byłem rozbijaczem słupów, jak wy.
    3. Od tego czasu nabrałem rozumu. To proces który was dopiero czeka.
    4. Każdy manewr wykonywany wolniej jest bezpieczniejszy bo zostawia i
    tobie i innym uczestnikom wiecej czasu na reakcję na niespodzianki.
    Zauważcie, że nie mówię tu np. o stosowaniu niewielkiej różnicy
    prędkości przy wyprzedzaniu. Jeśli chodzi o wyprzedzanie to np. mówię o
    braku pośpiechu, co się sprowadza do zastanowienia czy wyprzedzanie jest
    w ogóle potrzebne, do niepodjeżdżania do czyjegoś zderzaka by nagle zza
    niego z rykiem silnika wyskoczyć, do nieprzekraczania dozwolonej
    prędkości przy wyprzedzaniu, do takiego wyboru miejsca wyprzedzania by
    ci z przeciwka nie migali swiatłami i nie musiałbyś się wciskać komuś
    przed maskę. Ale po co ja tu się produkuję, miedzy dziećmi asfaltu,
    którym przyjemność erotyczną sprawia wciśnięcie gazu. Bye, pogadamy po
    pierwszym waszym słupie :)
    --
    Jacek

  • 110. Data: 2014-12-01 10:22:56
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    .net...

    >Ale po co ja tu się produkuję, miedzy dziećmi asfaltu,
    >którym przyjemność erotyczną sprawia wciśnięcie gazu.

    Rozmawiałeś ze specjalistą o tych twoich skojarzeniach?