-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: "Axel" <a...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Ekonomiczna jazda - jak to wkoncu jest ??
Date: Sun, 30 Nov 2014 19:38:37 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 18
Message-ID: <m5fo7d$egn$1@node1.news.atman.pl>
References: <drtcug$f1o$1@news.dialog.net.pl>
<d...@g...com>
<losj2t$j5v$1@speranza.aioe.org>
<53b27b3a$0$2376$65785112@news.neostrada.pl>
<5476f5a9$0$21561$65785112@news.neostrada.pl>
<1dxmkh10p45xo.1blilj0kkylg2$.dlg@40tude.net>
<54786693$0$2164$65785112@news.neostrada.pl>
<1wpxe6r7ze7in$.m6ixu5jo3j8f$.dlg@40tude.net>
<54793ade$0$2651$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<m5c6a2$gsc$1@node1.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<m5cdbs$oh5$1@node1.news.atman.pl>
<1...@4...net>
<m5cehl$psq$1@node1.news.atman.pl>
<1...@4...net> <1...@m...org>
<eg5vtf8a7305.rdozfowgmlxh$.dlg@40tude.net>
<m5d97p$oja$1@node1.news.atman.pl>
<kiod1izkcxh$.1vuvx3fl0luwp.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: 178-36-31-14.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1417372717 14871 178.36.31.14 (30 Nov 2014 18:38:37 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 30 Nov 2014 18:38:37 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <kiod1izkcxh$.1vuvx3fl0luwp.dlg@40tude.net>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3538.513
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3538.513
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2550971
[ ukryj nagłówki ]"Jacek Maciejewski" wrote in message
news:kiod1izkcxh$.1vuvx3fl0luwp.dlg@40tude.net...
>> Aha. A ta energia kinetyczna zależy od tego, czy te 50km/h osiągnęło się
>> w 5
>> sekund czy w 20?
> Nie. Ale zapewne dostrzegasz różnicę w bezpieczeństwie pomiędzy manewrem
> (tu - zwiększeniem prędkości) wykonywanym w nagły sposób a tym samym
> manewrem wykonywanym powoli? Jesli nie, zaliczasz się do wściekłych :) i
> w zasadzie nie ma co z tobą rozmawiać. Prościej jest poczekać aż się
> rozbijesz. Oby o słup a nie o innego poprawnie jeżdżącego kierowcę.
Tak, po tych tekstach rzeczywiście nie mamy o czym rozmawiać.
--
Axel
Następne wpisy z tego wątku
- 30.11.14 22:12 Ghost
- 30.11.14 23:07 Cavallino
- 01.12.14 00:43 Budzik
- 01.12.14 08:33 Axel
- 01.12.14 10:11 Jacek Maciejewski
- 01.12.14 10:22 Ghost
- 01.12.14 10:33 masti
- 01.12.14 13:23 Axel
- 01.12.14 18:33 Cavallino
- 01.12.14 19:52 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-21 Arch. Prog. Nieuprzywilejowanych w pełnej wer. na nowej s. WWW energokod.pl
- 2024-12-21 Ideologia Geniuszy-Mocarzy dostępna na nowej s. WWW energokod.pl
- 2024-12-21 ciekawy układ magnetofonu
- 2024-12-21 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2024-12-21 Warszawa => Java Developer <=
- 2024-12-21 Zalesie Borowe => Medical Equipment Service Engineer <=
- 2024-12-21 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2024-12-21 jak tacy debile
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi