eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyEkologia vs dieselRe: Ekologia vs diesel
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!feeder2.ecngs.de!ecngs!feeder.ecngs.
    de!81.171.118.63.MISMATCH!peer03.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highw
    inds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.
    news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ekologia vs diesel
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    References: <e...@g...com>
    <1ihrf74kyoerv$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <gu1nck9mi5p2$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <10e0z2dwwjs2i$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <5q0wick7kk42$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <1...@m...org>
    <5...@g...com>
    <m...@m...org>
    <X...@1...0.0.1>
    <cpsc1ivrr6wc$.dlg@myjk.org>
    Organization: DOM
    Message-ID: <X...@1...0.0.1>
    User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
    [+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
    X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
    X-SigInfo: Generated by Sygnaturkowiec v. 0.1.3.7
    Date: 25 Apr 2018 08:59:54 GMT
    Lines: 39
    NNTP-Posting-Host: 79.173.26.77
    X-Trace: 1524646794 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 690 79.173.26.77:60816
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3256
    X-Received-Body-CRC: 184941437
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2629979
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

    >> I znowu bzdura - nikt kogo znam nie wyciał DPF dlatego zeby
    >> spalanie było mniejsze (roznica jest pomijalna).
    >> Wycinali dlatego ze zaczynały się problemy.
    >> Ba, nawet nie znam nikogo kto wyciałby profilaktycznie ze wzgledu
    >> na zły wpływ DPF na kondycje silnika w zwiazku z rozrzedzaniem
    >> oleju...
    >
    > Masz mało znajomych. Poczytaj w takim razie sobie fora i co ludzie
    > piszą. Potem poczytaj dla odmiany fora niemieckie -- tam nawet
    > ciężko wątki o DPF znaleźć, przynajmniej jak temat rozkminiałem w
    > 2010 jak u nas była sraczka DPFowa, takowych nie było, nikt tam nie
    > pisał o problemach z DPFem i nikt ich nie wycinał. U nas straszyli
    > rozpadającymi się silnikami większym zużyciem paliwa itd. i wycinali
    > na potęgę filtry.
    >
    Byc moze mam mało znajomych, a być moze własnie się juz ludzie z tematem
    zaznajomili i juz się tych padających silników nie boją.
    Ale jak zaczynaja się problemy to maja udawac ze ich nie ma?

    Pomijam, ze to jest rzeczywiście ciekawe czy taki silnik z DPF przejedzie
    milion km jak przejezdzały te, które DPFów nie miały...
    Mowisz ze rozrzedzanie oleju paliwem nie przeszkadza i nie wpływa na
    trwałosc?

    Tak czy siak mowie z mojego podwórka - kazdy sie cieszy ze auto w
    oryginalnej konfiguracji jezdzi i nikt nie rusza takich gówien jak nie
    musi.
    Obecne auta sa i tak bardzo oszczedne - taki bus jest w stanie spokojnie
    przejezdzic trase ze spalaniem 6,5-7,5 litra. Czego chciec wiecej?
    Ile zaoszczedzisz wycinajac DPF? 0,1l?


    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,
    ale cóż - jestem w tym najlepszy." Szymon Majewski

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: